spoiler wilt niet openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »
Jyy An

Jyy An

23/01/2012 18:18:58
Quote Anchor link
Hallo allemaal (:

Hieronder een voorbeeldcode uit mijn spoiler-BBCode (zie ook hier), hij werkt alleen niet. Ik wil dat de spoilers die tot die spoilergroup behoren sluiten als ik de volgende open, zodat er altijd maar 1tje van die group geopend is.

Nu gaat hij zelf niet meer open ;s

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<div style="text-transform: uppercase; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; margin-bottom: 3px; font-size: 0.8em; font-weight: bold; display: block;">
<span onclick="if (document.getElementById('spoiler0').style.display == 'none') {
document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none';
document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block';
} else {
}" /><a href="#" onclick="return false;">Lees meer...</a></span></div><div id="spoiler0" name="spgroup1" style="display: none;">Blabla voorbeeldtekst.</div>

Ik vermoed dat de document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none'; nog niet klaar is als hij begint met document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block'; en dat hij daarom altijd op none blijft staan...

Iemand? Thanks in advance!

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 09:13:55

Jens erd

Jens erd

23/01/2012 18:34:52
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
1
2
document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block';

Je gooit hem eerst op none, om vervolgens dezelfde div weer op block te gooien? wat is daar de logica achter?

Jyy An

Jyy An

23/01/2012 20:53:21
Quote Anchor link
Dat er ook andere spoilers zijn met de naam spgroup1 maar de id uniek is. Ik wil dat elke spoiler met naam "spgroup1" op none staat, op die ene (met id spoiler0) na.

Wouter J

Wouter J

23/01/2012 21:57:55
Quote Anchor link
Haal als je blieft eerst even die inline JS en CSS weg, de code wordt dan iets als:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<!doctype html>
<html lang="nl">
<head>
  <meta charset="utf-8">
  <title>Hello World</title>
  <style>
    #een-id
    {
      text-transform: uppercase;
      border-bottom: 1px solid #CCCCCC;
      margin-bottom: 3px;
      font-size: 0.8em;
      font-weight: bold;
      display: block;
    }
    .hide { display: none;  }
    .show { display: block; }
  </style>
</head>
<body>
  <!-- andere html code -->
  <div id="een-id">
    <a href="#" onclick="onclick="toggleSpoiler(); return false;">Lees meer...</a>
  </div>
  <div id="spoiler0" name="spgroup1" class="hide">Blabla voorbeeldtekst.</div>

<script>
    function toggleSpoiler() {
      var spoiler0 = document.getElementById('spoiler0'),
          spgroup1 = document.getElementsByName('spgroup1');
      if ( spoiler0.className.match(/hide/) ) {
        spgroup1.className += spgroup1.className.replace(/hide/, show);
        spoiler0.className += spoiler0.className.replace(/show/, hide);
      } else {
        spgroup1.className += spgroup1.className.replace(/show/, hide);
      }
    }
  </script>
</body>
</html>

Meteen de code even verbeterd, ik kan niet garanderen dat het werkt maar is in elk geval een stuk beter.

Jyy An

Jyy An

23/01/2012 22:04:54
Quote Anchor link
Dat gaat helaas niet gezien mijn php-code die dit construeert... Daarnaast ben ik sowieso eerder benieuwd naar wat er fout is, dan naar een kloppende code te krijgen..

Wouter J

Wouter J

24/01/2012 08:51:01
Quote Anchor link
Ook dit kun je met PHP genereren...

Dan even over je script:
- Je haalt meerdere keren document.getElementById('spoiler0') op of document.getElementsByName('spgroup1'). Dat kost allemaal tijd, beter is het om dit 1 keer op te halen en dat het element in een variabele te stoppen en die variabele te gebruiken.
- Je haalt alle elementen op met name="spgroup0" (name attribute is oud, je kan beter class attribuut gebruiken). Je krijgt dan een array met al deze elementen terug. Je moet dus met een for loop door de array lopen en elk element style="display: none;" meegeven:
Code (php)
1
2
3
4
var elems = document.getElementsByName('spgroup0');
for( i=0, len = elems.length; i < len; i++ ) {
  elems[i].style.display = 'none';
}

Jyy An

Jyy An

24/01/2012 17:34:50
Quote Anchor link
Wouter, sorry, maar volgens mij begrijp je mijn vraag niet zo goed.Ik ben hier niet voor les in PHP of javascript, ik wil alleen weten wat er mis is met mijn code, waarom hij niet werkt.
Verder werkt de getElementsByClass niet op elke browser, en werkt mijn code prima op dat ene block foutje na, en ik wil graag weten hoe ik dit opgelost krijg. Ik he ook al verschillende dingen geprobeerd (zelfs met een var t=setTimeOut()) maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ook omdat ik niet weet wat het probleem is.

Wouter J

Wouter J

24/01/2012 17:39:52
Quote Anchor link
@Jyy An, volgens mij beantwoord ik ook telkens je vraag. Wat is fout is is dit:
Quote:
- Je haalt alle elementen op met name="spgroup0" (name attribute is oud, je kan beter class attribuut gebruiken). Je krijgt dan een array met al deze elementen terug. Je moet dus met een for loop door de array lopen en elk element style="display: none;" meegeven:
Gewijzigd op 24/01/2012 17:40:27 door Wouter J

Jyy An

Jyy An

24/01/2012 18:03:32
Quote Anchor link
Ahh, of course, thanks, daar had ik even overheen gelezen. Thanks, weer wat geleerd!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.