Sport Site
PHP hulp
23/11/2024 18:55:32Rick
13/09/2004 15:47:00Marien xD
13/09/2004 15:47:00Zou je misschien hier ook wat uitleg kunnen geven. Ik kan me niets bij een atletiek-evenement site voorstellen
Graag wat verduidelijking
Graag wat verduidelijking
SerpenT
13/09/2004 17:37:00dat is tog niet zo moeilijk gewoon een site waar de evenementen van komende(of lopend) jaar laten zien word en waar bijv de uitslagen ofzo op komen te staan + een nieuws systeem ofzo.
maarja dat is dan mijn ingeving
maarja dat is dan mijn ingeving
Arend a
13/09/2004 18:15:00Mijn ingeving is een koek-en-zopie management voor de atletiek vereniging. Waarinp recies bijgehouden wordt hoeevel koek en hoeveel limonade wordt verkocht.
Vervolgens wordt dit gekoppeld aan de ALD (Atletische Logistieke Dienst) en mocht blijken dat de voorraad limonade op is; zal deze in een mogelijk record tempo naar de supermarkt moeten rennen om nieuwe limonade te halen.
De conclusie is dat de TS moet leren slimme vragen te stellen. Ik weet iemand die hier een uitstekende tutorial heeft geschreven.
Leermoment:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143/
Vervolgens wordt dit gekoppeld aan de ALD (Atletische Logistieke Dienst) en mocht blijken dat de voorraad limonade op is; zal deze in een mogelijk record tempo naar de supermarkt moeten rennen om nieuwe limonade te halen.
De conclusie is dat de TS moet leren slimme vragen te stellen. Ik weet iemand die hier een uitstekende tutorial heeft geschreven.
Leermoment:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143/
Mitch X
13/09/2004 18:18:00Arend:
[knip]
Vervolgens wordt dit gekoppeld aan de ALD (Atletische Logistieke Dienst) en mocht blijken dat de voorraad limonade op is; zal deze in een mogelijk record tempo naar de supermarkt moeten rennen om nieuwe limonade te halen.[knip]
Vervolgens wordt dit gekoppeld aan de ALD (Atletische Logistieke Dienst) en mocht blijken dat de voorraad limonade op is; zal deze in een mogelijk record tempo naar de supermarkt moeten rennen om nieuwe limonade te halen.[knip]
Hehe, rol soms bijna van m'n stoel als ik Adjes bijdragen lees :)
Ga zo door ! ;)