SQL class werkt niet in function()
Jeroen Langenberg
23/12/2006 11:17:00Beste mensen,
Ik heb een SQL class geschreven om de database query's etc uit te voeren. Echter loop ik nu tegen een fout aan. Ik heb een file: functions.php die de class niet wilt herkennen.
De opbouw van files is zo:
- Header.php
- naam_van_de_content_pagina.php
- Footer.php
Nu gaat het in de file: naam_van_de_content_pagina.php goed. Echter roept deze wel eens function() aan die uitgewerkt staan in de functions.php pagina. Nu geeft hij de error: "Fatal error: Call to a member function Query() on a non-object in C:\Program Files\xampp\htdocs\fastlog\functions.php on line 80."
De $Sql start ik in header.php.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
P.S. Ik snap sowieso al niet wat die fout wilt zeggen :P
P.P.S. De vraag is dus eigenlijk: Hoe zorg ik ervoor dat een SQL class ook opereert in een function() ?
Ik heb een SQL class geschreven om de database query's etc uit te voeren. Echter loop ik nu tegen een fout aan. Ik heb een file: functions.php die de class niet wilt herkennen.
De opbouw van files is zo:
- Header.php
- naam_van_de_content_pagina.php
- Footer.php
Nu gaat het in de file: naam_van_de_content_pagina.php goed. Echter roept deze wel eens function() aan die uitgewerkt staan in de functions.php pagina. Nu geeft hij de error: "Fatal error: Call to a member function Query() on a non-object in C:\Program Files\xampp\htdocs\fastlog\functions.php on line 80."
De $Sql start ik in header.php.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
P.S. Ik snap sowieso al niet wat die fout wilt zeggen :P
P.P.S. De vraag is dus eigenlijk: Hoe zorg ik ervoor dat een SQL class ook opereert in een function() ?
PHP hulp
24/12/2024 13:38:46Martijn B
23/12/2006 11:31:00Je doet ergens dit:
Maar $object is geen object (non-object).
Roep je de query methode misschien aan binnen een functie? Dan zou je dit kunnen doen:
$object is dan uiteraard een object. Dus dat komt neer op:
Maar $object is geen object (non-object).
Roep je de query methode misschien aan binnen een functie? Dan zou je dit kunnen doen:
$object is dan uiteraard een object. Dus dat komt neer op:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B