SQL fout maar de query is wel goed.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

22/09/2006 12:12:00
Quote Anchor link
HAHA idd nu zie ik de melding wel. Dom zeg om die echo te vergeten :D

Weet nu dus zeker dat antwoordsoort geen goede waarde krijgt! Vanavond meteen even kijken naar de post data die ik terug krijg. Misschien is er een verkeerde waarde in de database gezet.

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 11:46:30

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

24/09/2006 11:09:00
Quote Anchor link
Okee nu pas weer tijd gehad om te kijken. Antwoordsoort wordt niet meegepost. De code waarin dat stond is weggehaald. Hij wordt namelijk uit de database getrokken. er staat namelijk bovenin het script iets van:

$antwoordsoort = $row['antwoordsoort'];

op de 1 of andere manier wordt deze niet gevuld.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/09/2006 11:11:00
Quote Anchor link
doe dan maar eens
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    print_r ($row);
?>

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

24/09/2006 11:43:00
Quote Anchor link
ALs ik die echo krijg ik bij elke vraag de juiste gegevens geprint maar bij vraag 6 krijg ik meteen de SQL error.

- SanThe -

- SanThe -

24/09/2006 11:45:00
Quote Anchor link
Gerben:
ALs ik die echo krijg ik bij elke vraag de juiste gegevens geprint maar bij vraag 6 krijg ik meteen de SQL error.

Dit snap ik niet.

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

24/09/2006 11:48:00
Quote Anchor link
ow misschien niet helemaal duidelijk geweest. De gebruiker gaat 6 vragen door en per vraag gaat hij langs hetzelfde stukje script. Alle waarden die nu leeg zijn krijg ik dan netjes ingevuld en alles werkt ook naar behoren, echter bij vraag 6, de laatste vraag zijn deze waarde opeens leeg.

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

24/09/2006 12:09:00
Quote Anchor link
Het maakt trouwens ook niet uit hoeveel vragen er zijn, als er maar vijf vragen zijn doet hij het bij de vijfde :S. Dus altijd bij de laatste.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.