sql - hoe koppel ik meerdere waardes
Joshua dsa
21/03/2017 12:14:22hallo,
Ik ben bezig met testreviews voor klanten aan te maken maar ik heb een vraag hierover,
Voor alle mensen die test_reviews aan hebben staan moeten testbeoordelingen komen, nu voeg ik eerst de testbeoordelingen toe in de database wat werkt en later koppel ik ze pas aan de klant, zie de code hieronder.
Nu update de code steeds maar 1 waarde maar ik moet ervoor zorgen dat alle klanten met testreviews, de testreviews krijgen. Weet iemand mogelijke oplossingen hiervoor?
Ik ben bezig met testreviews voor klanten aan te maken maar ik heb een vraag hierover,
Voor alle mensen die test_reviews aan hebben staan moeten testbeoordelingen komen, nu voeg ik eerst de testbeoordelingen toe in de database wat werkt en later koppel ik ze pas aan de klant, zie de code hieronder.
Nu update de code steeds maar 1 waarde maar ik moet ervoor zorgen dat alle klanten met testreviews, de testreviews krijgen. Weet iemand mogelijke oplossingen hiervoor?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
function klantenMetTestReviews()
{
$database = new database();
$result = $database->query('SELECT id FROM klanten WHERE test_reviews = 1');
while ($rows = mysqli_fetch_assoc($result))
{
foreach ($rows as $row)
{
$q = 'UPDATE beoordelingen SET klant_id = "'.$row.'" WHERE klant_id IS NULL OR klant_id = "'.test_reviews().'"';
$database->query($q);
}
}
}
?>
function klantenMetTestReviews()
{
$database = new database();
$result = $database->query('SELECT id FROM klanten WHERE test_reviews = 1');
while ($rows = mysqli_fetch_assoc($result))
{
foreach ($rows as $row)
{
$q = 'UPDATE beoordelingen SET klant_id = "'.$row.'" WHERE klant_id IS NULL OR klant_id = "'.test_reviews().'"';
$database->query($q);
}
}
}
?>
Gewijzigd op 21/03/2017 12:20:21 door Joshua dsa
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.