SQL host
jeffrey boud
24/10/2006 20:14:00Ik ben opzoek naar een gratis mysql host die ook remote access ondersteund. Namelijk vanuit dreamweaver ook kan datbase kan aanroepen.
Veel dank
Veel dank
PHP hulp
18/11/2024 18:46:57Stefan van Iwaarden
24/10/2006 20:18:00ik vrees dat je die niet zult vinden, gratis hosts met php en mysql zijn zoieso al schaars. Maar als jij ook nog remote access wil, kun je het wel vergeten denk ik. Dat doen ze niet wegens de veiligheid.
Een (betaalde) host die wel remote access toestaat is bijv. www.pattosatelier.nl
hier heb ik zelf ook een pakket juist vanwege die remote access.
Een heleboel betaalde hosts ondersteunen dat namelijk ook niet.
Een (betaalde) host die wel remote access toestaat is bijv. www.pattosatelier.nl
hier heb ik zelf ook een pakket juist vanwege die remote access.
Een heleboel betaalde hosts ondersteunen dat namelijk ook niet.
Frank -
24/10/2006 20:36:00Installeer WAMP op je eigen pc en je hebt je eigen gratis host met php en MySQL. De kans dat je remote access krijgt op een shared server, is 0. Dit i.v.m. veiligheid.
En verder, wanneer je geen 1 á 2 euro in de maand overhebt voor je hobby/werk, dan mag je jezelf gaan afvragen of dit wel de juiste hobby/baan voor je is.
En verder, wanneer je geen 1 á 2 euro in de maand overhebt voor je hobby/werk, dan mag je jezelf gaan afvragen of dit wel de juiste hobby/baan voor je is.