SQL import

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen Bokern

Koen Bokern

21/05/2010 15:58:19
Quote Anchor link
Goedendag iedereen,

Om te beginnen (ben al lang niet meer hier geweest), deze nieuwe lay-out van phphulp is zeer nice :)

Ik zit met een probleem. Ik wil een SQL bestand kunnen importeren via PHP. Nu heb ik een functie gevonden die enigzins werkt: http://www.sean-barton.co.uk/2009/03/sql-import-from-a-file-using-php/

Echter ik krijg MySQL errors bij het importeren van sommige SQL bestanden terwijl het bij PHPMyAdmin wel werkt. Nu heb ik gekeken hoe PHPMyAdmin dit doet maar hier kom ik niet wijs uit.

Weet iemand een betere methode voor het importeren van een SQL bestand?

Groeten Koen.

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 01:28:49

Jelmer -

Jelmer -

21/05/2010 16:24:33
Quote Anchor link
Wat voor foutmeldingen krijg je zoal?

Koen Bokern

Koen Bokern

21/05/2010 16:41:58
Quote Anchor link
Quote:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;/*!40101 SET @OLD_COLL' at line 1

Dit kom dan door de regels
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
/*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
/*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;
/*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */;
/*!40101 SET NAMES utf8 */;

Misschien dat ik dit gewoon kan oplossen door dit soort regels te strippen met regexp.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.