SQL met LIMIT
Stefan Duijvestijn
01/07/2006 23:28:00Hey mensen,
Ik heb ff een vraag. Ik heb namelijk in een database een aantal gegevens staan. Nu wil ik alles eruit halen op de eerste die in die tabel staat na.
Nu heb ik zelf al een beetje lopen puzzelen hoe dit moet en heb het volgende er van gemaakt.
Maar is het mogelijk om in de query de var $rows ook door een standaard teken te veranderen??
Ik heb ff een vraag. Ik heb namelijk in een database een aantal gegevens staan. Nu wil ik alles eruit halen op de eerste die in die tabel staat na.
Nu heb ik zelf al een beetje lopen puzzelen hoe dit moet en heb het volgende er van gemaakt.
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?
$result = mysql_query("SELECT * FROM $tablename") or die (mysql_error());
$rows = mysql_num_rows($result);
$result = mysql_query("SELECT * FROM $tablename LIMIT 1,$rows") or die (mysql_error());
?>
$result = mysql_query("SELECT * FROM $tablename") or die (mysql_error());
$rows = mysql_num_rows($result);
$result = mysql_query("SELECT * FROM $tablename LIMIT 1,$rows") or die (mysql_error());
?>
Maar is het mogelijk om in de query de var $rows ook door een standaard teken te veranderen??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan Duijvestijn
PHP hulp
17/11/2024 08:47:18- SanThe -
02/07/2006 00:10:00LIMIT 1, 9999999999
Of je moet nog méér records hebben.
Maar het record wat je nu weg laat is een willekeurig record. Anders zal je ook ergens op moeten sorteren.
Of je moet nog méér records hebben.
Maar het record wat je nu weg laat is een willekeurig record. Anders zal je ook ergens op moeten sorteren.