SQL scripter
De prijs (beloning) mag je zelf bedenken
Neem contact op met [email protected] als je intreseen hebt
Ja weet maar nu is er een beloning ik bedoel wat anders ga ofline of zo
Quote:
Niet lullig bedoelt hoor, maar de database is (meestal) de kern van het systeem. Hoe kan dan de gehele site al klaar zijn wanneer de kern nog ontbreekt?de gehele site is er al behalfe de sql's
Wel eens een huis gebouwd zonder fundering?
Verder is de omschrijving erg magertjes, niemand die ook maar enig idee heeft waar de site over gaat, hoeveel werk het is en hoe complex het is. Geef eens wat meer informatie, dan kunnen we je beter helpen.
Aleen de sql ;) nog
Maar mischien moet je de post van Frank nog eens een paar keer goed doornemen.
Jij kan geen informatie op je site toveren vanuit een SQL tabel, als die nog niet bestaat.
Net zoals je geen huis kan bouwen, zonder een fundering om op te bouwen.
Lama ik bedoel wat anders ik heb de gehele website al aleen de tabbellen <--- moeten nog gemaakt woorden
Of bedoel je soms dat je alleen de layout van je website af hebt?
Of bedoel je dat die er al zijn maar op de website nog wat tabelen gemaakt moeten worden om het weer te geven?
Het eerste en tweede zijn totaal verschillen maar wat ik zo lees zou ik denk het eerste en snap ik geheel niet hoe je dan kunt zeggen dat de rest af is.
Remco schreef op 11.06.2007 13:45:
Ok, en hoeveel werk is dat volgens jou? Ik heb hier bv. een database liggen met zo'n 1300 functies en procedures die in 65 schema's zo'n 150 tabellen aanroepen die met allerlei FK's aan elkaar zijn geknoopt. De database-users worden door de database zelf aangemaakt met de juiste rechten gebasseerd op de rol van de gebruiker.Aleen de sql ;) nog
Ik kan je vertellen dat het iets meer dan een uurtje werk is om dit te bouwen...
Maar goed, droom fijn verder. Zodra jij de database en de sql klaar denkt te hebben, zal ook blijken dat er nog duizenden fouten in jouw scripts zitten. Niets bijzonders, maar wel vervelend om daar nu pas achter te komen.
En waarom vertel je niet hoe e.e.a. er uit moet komen te zien? Nu kan niemand je helpen.
Nee hoor me site Pagal.nl de v2 is er toch goed van af gekomen op de zelfde manier jammer he
Remco schreef op 11.06.2007 13:54:
Nee hoor me site Pagal.nl de v2 is er toch goed van af gekomen op de zelfde manier jammer he
Dat is niet jammer, dat heet geluk.
Of er zitten geen fouten in (heel veel geluk)
Of je hebt de fouten niet gevonden (meer waarschijnlijk)
En met de uitgebreide informatie die je geeft is het voor niemand mogelijk om te voorspellen hoeveel tijd het kost en wat er gedaan moet worden.
Volgens mij mis je ergens een paar heel belangrijke stappen hoor....maar dat zou inmiddels wel duidelijk moeten zijn :)
Ik durf wel te zeggen dat ik een goede PHP/SQL scripter ben, maar hier brand ik mijn handen niet aan.
aangezien het topic niet aangepast is (zoals MOET bij vacatures) wordt het topic gesloten