Standaard witte balk boven wordpress layout
Matthijs Vos
27/05/2012 16:16:15Hallo Allemaal,
Wat ik ook doe, bij al mijn layout's komt een witten balk boven de header. Een voorbeeld hiervan is www.regio25.nl, dit gebeurd alleen in google Chrome. Koudenwarmbuffet.nl heb ik ook gemaakt en heeft het ook. Iemand enig idee wat ik mis doen?
(Btw: Ik weet dat Regio25.nl rommelig is in de bron, ben bezig met nieuwe layout vandaar deze vraag ook want daar wil het verhelpen)
Wat ik ook doe, bij al mijn layout's komt een witten balk boven de header. Een voorbeeld hiervan is www.regio25.nl, dit gebeurd alleen in google Chrome. Koudenwarmbuffet.nl heb ik ook gemaakt en heeft het ook. Iemand enig idee wat ik mis doen?
(Btw: Ik weet dat Regio25.nl rommelig is in de bron, ben bezig met nieuwe layout vandaar deze vraag ook want daar wil het verhelpen)
PHP hulp
06/11/2024 00:10:47Crispijn -
27/05/2012 16:18:55Dit is de admin toolbar die je thema dan niet ondersteunt. Standaard verberg ik deze dmv de plugin Global Hide/Remove Toolbar Plugin
Veel succes!
Veel succes!
Wouter J
27/05/2012 16:19:22Dat komt omdat WordPress de pagina automatisch voorbereid op de eventuele admin bar die daar komt te staan als je bent ingelogd.
Om dit te voorkomen moet je margin-top: 0 !important; toevoegen aan je HTML stijlen (of de BODY stijlen)
Om dit te voorkomen moet je margin-top: 0 !important; toevoegen aan je HTML stijlen (of de BODY stijlen)
Matthijs Vos
27/05/2012 16:33:54Bedankt voor de info. Ik vond het ook al zo raar dat het ene moment er wel een witte balk was en het andere moment niet.