Starcraft Source
http://www.scsource.tk en voor hem te lanceren had ik mij ingeschreven in een top 200 en nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site en als jullie hem wijs vinden kunnen jullie dan ook stemmen voor mij:
http://www.gamesites200.com/starcraft/vote.php?id=2834
en ook als je hem niet leuk vind :d
alvast bedankt voor te stemmen :d
Gewijzigd op 18/04/2004 16:59:00 door Bram Z
Precies weinig intresse ;(
hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN
je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links
de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)
van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...
achtergrond maakt het onduidelijk
maar je bent al aardig opweg
en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)
suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.
arnoldxp
EN ver wacht niet dat er na 4 min al op is gereageert. je moet iemand toch de tijd geven de site te bekijken.
Quote:
ik heb er even op gekeken, maar
de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)
en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)
suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.
arnoldxp
arnoldxp
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset en wat is er nu moeilijk te snappen aan vote starcraft source ??
in het nederlands is dat stem voor starcraft source
dat wil zeggen stem voor mij want ik sta in een top 200
Pas knopje aan "Add to favorite" moet zijn "Add to favorites". Voor de rest is het een leuke site. Heb voor je gevote trouwens.
Thc heb ook gezien dat je op het forum iets zette en over dat menu het outje herstel ik niet meer want nu hermaak ik het menu in flash en laat ik die knop weg want bijna niemand gebruikt dat
:D
Quote:
en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.
Niet helemaal,... dit bericht vind ik meer tussen Site Revies en de Koffiehoek in vallen. Als de TS nou had gevraagd wat we van de website vinden had het helemaal oké geweest.. ;)
Elwin
Quote:
nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site
Doet ie toch Kikker? :)
Oké... Dit hoort dus helemaal hier thuis.. :D
Elwin
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset
mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.
p.s. ik gebruik ipowerweb.com:
http://www.che-lives-clan.com/starcraft
voor de mensen id ehet tk domein niet willen gebruiken
Quote:
mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset
Quote:
Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?
Even mijn 50 cents.
o Je menu bevat veen 'aliased' lettertypen. Neem eens een fatsoenlijk beeldbewerkingsprogramma om je menu mee te fabriceren.
o Forum: de borders maken het er niet overzichtelijker op. Maak het iets ruimtelijker (ruimte zat!)
o De plaatjes die in het forum gebruikt zijn doen niet suggereren dat het zelf geschreven is. Waarom in de naam der heer gebruik je plaatjes bedoeld voor het blenden in een LICHTE achtergrond op een DONKERE achtergrond?
Hoe zie je over het hoofd dat het gebruik van dergelijk grafisch werk gewoon spuuglelijk en onoverzichtelijk is?
o Maak een kleine inleiding boven je nieuwspagina met wat je pagina eigenlijk te bieden heeft. Maak mensen attent op wat er wel en niet te vinden is op je webstek.
o Je 50.000 hits haal ik ook op mijn locale bak bij het produceren van een gemiddelde site waar ik een paar weken mee bezig ben. Maar in de praktijk zegt het niets. Statistieken waarbij rekening gehouden wordt met tijd, ip adres ontbreken?
Ik vind het scenario waarbij je vanaf punt 0 al 100 bezoekers per dag krijgt onrealistisch. (Geen groeiproces?). Ook is het domein che-lives-clan.com al helemaal 3 maanden geregistreerd. Dit doet meer aan het vermoeden dat de site inderdaad 3 maanden bestaat, daar doet de layout ook wel aan denken eerlijk gezegd.
Grtz,
Adje
Quote:
Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?
KLOPT
Wie niet ... :P
de grafishe stuff is me paint gemaakt met lettertype starcraft en het is er mss aan te zien :-( maar nu heb ik paintsop en flash mx en ben er mee aant zoeken voor men site dus dat komt ook
Dicht