Starcraft Source

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 16:59:00
Anchor link
Hey ik heb dus een site:
http://www.scsource.tk en voor hem te lanceren had ik mij ingeschreven in een top 200 en nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site en als jullie hem wijs vinden kunnen jullie dan ook stemmen voor mij:
http://www.gamesites200.com/starcraft/vote.php?id=2834
en ook als je hem niet leuk vind :d
alvast bedankt voor te stemmen :d
Gewijzigd op 18/04/2004 16:59:00 door Bram Z

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 08:56:20

Bram Z

Bram Z

18/04/2004 17:03:00
Anchor link
Precies weinig intresse ;(

Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 17:12:00
Anchor link
ik heb er even op gekeken, maar

hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp

Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 17:13:00
Anchor link
EN ver wacht niet dat er na 4 min al op is gereageert. je moet iemand toch de tijd geven de site te bekijken.

Bram Z

Bram Z

18/04/2004 17:33:00
Anchor link
Quote:
ik heb er even op gekeken, maar

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp

Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset en wat is er nu moeilijk te snappen aan vote starcraft source ??
in het nederlands is dat stem voor starcraft source
dat wil zeggen stem voor mij want ik sta in een top 200

Adam

Adam

18/04/2004 18:51:00
Anchor link
Pas knopje aan "Add to favorite" moet zijn "Add to favorites". Voor de rest is het een leuke site. Heb voor je gevote trouwens.

Bram Z

Bram Z

18/04/2004 19:35:00
Anchor link
Thc heb ook gezien dat je op het forum iets zette en over dat menu het outje herstel ik niet meer want nu hermaak ik het menu in flash en laat ik die knop weg want bijna niemand gebruikt dat

Adam

Adam

18/04/2004 20:24:00
Anchor link
:D

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/04/2004 20:33:00
Anchor link
Ik heb niet gekeken, want ik vind TK te traaaag... Damn.. Binnen 5 á 10 seconden moet die toch wel in de DB hebben geken naar wel Tripod adres oid die heen moet.

Quote:
en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

Niet helemaal,... dit bericht vind ik meer tussen Site Revies en de Koffiehoek in vallen. Als de TS nou had gevraagd wat we van de website vinden had het helemaal oké geweest.. ;)

Elwin

Mitch X

Mitch X

18/04/2004 21:31:00
Anchor link
Quote:
nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site

Doet ie toch Kikker? :)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/04/2004 21:38:00
Anchor link
:S

Oké... Dit hoort dus helemaal hier thuis.. :D

Elwin

Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 21:51:00
Anchor link
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset

mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.

Bram Z

Bram Z

18/04/2004 22:00:00
Anchor link
Die 50000 hits zullen wel kloppen reken nu zelf eens ik krijg nu ongeveer 100 bezoerkers per dag en 600 pageview per dag als je die 600 pagevieuw * 3 jaar doet kom je aan meer dan 50000 en die hits komen niet van gostat maar mijn webhost zelf en die zijn 100% juist
p.s. ik gebruik ipowerweb.com:
http://www.che-lives-clan.com/starcraft
voor de mensen id ehet tk domein niet willen gebruiken
Quote:
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset

mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.

Arend a

Arend a

18/04/2004 23:27:00
Anchor link
Quote:

Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?

Even mijn 50 cents.

o Je menu bevat veen 'aliased' lettertypen. Neem eens een fatsoenlijk beeldbewerkingsprogramma om je menu mee te fabriceren.

o Forum: de borders maken het er niet overzichtelijker op. Maak het iets ruimtelijker (ruimte zat!)

o De plaatjes die in het forum gebruikt zijn doen niet suggereren dat het zelf geschreven is. Waarom in de naam der heer gebruik je plaatjes bedoeld voor het blenden in een LICHTE achtergrond op een DONKERE achtergrond?

Hoe zie je over het hoofd dat het gebruik van dergelijk grafisch werk gewoon spuuglelijk en onoverzichtelijk is?

o Maak een kleine inleiding boven je nieuwspagina met wat je pagina eigenlijk te bieden heeft. Maak mensen attent op wat er wel en niet te vinden is op je webstek.

o Je 50.000 hits haal ik ook op mijn locale bak bij het produceren van een gemiddelde site waar ik een paar weken mee bezig ben. Maar in de praktijk zegt het niets. Statistieken waarbij rekening gehouden wordt met tijd, ip adres ontbreken?

Ik vind het scenario waarbij je vanaf punt 0 al 100 bezoekers per dag krijgt onrealistisch. (Geen groeiproces?). Ook is het domein che-lives-clan.com al helemaal 3 maanden geregistreerd. Dit doet meer aan het vermoeden dat de site inderdaad 3 maanden bestaat, daar doet de layout ook wel aan denken eerlijk gezegd.

Grtz,

Adje

Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 23:39:00
Anchor link
Quote:
Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?

KLOPT

Mitch X

Mitch X

19/04/2004 13:31:00
Anchor link
Wie niet ... :P

Bram Z

Bram Z

19/04/2004 17:24:00
Anchor link
mag ik er op wijzen dat de site 3 JAAR bestaad maar op een andere host en de manier dat hij zo bekend is geworden is omdat ik vroeger veel hacks and mods had tegen de 100 maar met een nieuwe patch voor starcraft werkten die allemaal niet meer :-( het is forum is van een andere site ook van mij en moet nog aan vernieuwd worden
de grafishe stuff is me paint gemaakt met lettertype starcraft en het is er mss aan te zien :-( maar nu heb ik paintsop en flash mx en ben er mee aant zoeken voor men site dus dat komt ook

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/12/2021 09:19:35
Anchor link
Dicht

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.