Stem advies
Ik ben op mijn site bezig met een stem advies voor de gemeente verkiezingen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat het beste kan aanpakken.
de mensen moetten nar het beantwoorden van ongeveer 20 vragen een stem advies krijgen.
Iemand een idee?
Groetjes,
Tim
Ik neem aan dat je al een idee hebt over met welke antwoorden welk advies moet worden uitgerijkt...
Afhankelijk van het antwoord verdeel je 100 punten over een politieke partij...
Vraag 1:
Antwoord: A
Betekend:
CDA: 25
D66: 40
PVDA: 15
SP: 20
Je telt deze getalletjes bij elkaar op:
$_SESSION['CDA'] = $_SESSION['CDA'] + 25;
$_SESSION['D66'] = $_SESSION['D66'] + 40;
En daarna ga je naar de volgende vraag, aan het einde heb je mooie getalletjes om te gebruiken voor je advies.
Gewijzigd op 22/01/2006 23:37:00 door Tim
- Ga met radiobuttons werken, en met een database.
- Geef voor een vraag een paar mogelijke antwoorden
- Geef elk antwoord een puntenrating
- Tel alle punten bij elkaar op, en geef dan een advies
Mogelijkheid 2:
- Ga met radiobuttons werken, en met een database.
- Geef voor een vraag een paar mogelijke antwoorden
- Geef voor elk antwoord een partij/ richting aan
- Bepaal aan de hand van de richting de partij
Ik bven aan het zoeken geweest maar ik heb nog geen script gevonden wat er op lijkt, weet niemand nog een script?
Had dan gelijk gezegt dat je naar een 'kant-en-klaar-snel-geld-verdienen'-script opzoek was, dan had ik de moeite niet eens genomen om een situatie te bedenken en te schetsen.
subtiel arjan, maar wel goed
Nou het is voor de lokale omroep dus daar wordt geen geld verdient. dit is puur vrijwilligers werk!
De jongens hebben al een stukje denkwerk voor je verricht. Dus ik zou zeggen ga eens iets proberen te maken. De kans is groot dat als je vast loopt je hier weer geheel vrijwillige hulp krijgt.
De hulp op dit forum die gegeven wordt is voor iedereen vrijwilligerswerk.
Daar heb je gelijk in, maar er wordt geen geld verdient en dat wil ik toch gaag duidelijk hebben!