Stray end tag input error met valideren website.
Sander Heuv
19/06/2013 18:05:48Hallo,
Ik heb bijna mijn schoolproject afgerond, en ben gaan valideren op w3c. Er is 1 error die ik niet weg weet te krijgen en dat is namelijk de Stray end tag input error.
Ik krijg deze error 2 maal op de volgende regels:
<td><input type="text" name="gebruikersnaam" placeholder="Gebruikersnaam"></input></td>
<td><input type="password" name="wachtwoord" placeholder="Wachtwoord"></input></td>
Zover ik zie kan ik hier geen problemen zien, maar de error wordt gelegd op de afsluitende tag van het inputveld, namelijk placeholder="Gebruikersnaam">
Ik maak voor het eerst gebruik van de HTML5 DOCTYPE, dus mischien dat deze DOCTYPE andere regels hanteerd betreffende dit probleem.
Als iemand mij zou kunnen helpen met dit probleem zou dat fijn zijn
alvast enorm bedankt voor de hulp
Ik heb bijna mijn schoolproject afgerond, en ben gaan valideren op w3c. Er is 1 error die ik niet weg weet te krijgen en dat is namelijk de Stray end tag input error.
Ik krijg deze error 2 maal op de volgende regels:
<td><input type="text" name="gebruikersnaam" placeholder="Gebruikersnaam"></input></td>
<td><input type="password" name="wachtwoord" placeholder="Wachtwoord"></input></td>
Zover ik zie kan ik hier geen problemen zien, maar de error wordt gelegd op de afsluitende tag van het inputveld, namelijk placeholder="Gebruikersnaam">
Ik maak voor het eerst gebruik van de HTML5 DOCTYPE, dus mischien dat deze DOCTYPE andere regels hanteerd betreffende dit probleem.
Als iemand mij zou kunnen helpen met dit probleem zou dat fijn zijn
alvast enorm bedankt voor de hulp
PHP hulp
25/11/2024 02:38:08Tobias Tobias
19/06/2013 18:19:17<input type="text" name="gebruikersnaam" placeholder="Gebruikersnaam"></input>
moet zijn
<input type="text" name="gebruikersnaam" placeholder="Gebruikersnaam" />
moet zijn
<input type="text" name="gebruikersnaam" placeholder="Gebruikersnaam" />
Sander Heuv
19/06/2013 18:26:50Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. is dit nieuw bij HTML5? want dit is de eerste keer dat mijn manier werd afgekeurd
Wouter J
19/06/2013 18:37:18Of die lelijke backslash van xHtml weglaten...
En nee, dit is niet nieuw. Is altijd al fout geweest, input is één van de weinig empty elements, elementen zonder inner text. Deze mogen geen sluit tag hebben.
En nee, dit is niet nieuw. Is altijd al fout geweest, input is één van de weinig empty elements, elementen zonder inner text. Deze mogen geen sluit tag hebben.
Gewijzigd op 19/06/2013 18:37:43 door Wouter J