Strings filteren (ofzo)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »
Jesse Degger

Jesse Degger

25/03/2007 17:58:00
Quote Anchor link
Hoi ben ik weer, ik heb een vriend op msn en die heeft en msn bot gemaakt in php (altans.. volgens mij zijn pa :P) maarja. hij reageert nu alleen letterlijk op de woorden. bijvoorbeeld:

Hoi -> Heey..! (reageert hij dan)
maar zodra der: Hoi! wordt getypt niet meer.
of tewel. als een reageer term voor komt in de gehele zin zou die al moeten reageren.

dit is het scriptje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
<?
    class Resp {
        var
$xmlData;

function
send() {
            $this->xmlData .= '</Response>';
            header('Content-Type: text/xml');
            echo $this->xmlData;
        }

function
init() {
            $this->xmlData = '<?xml version="1.0"?>';
            $this->xmlData .= '<Response>';
        }

function
addMsg($msg, $newnick = '') {
            $this->xmlData .= '<Message'.($newnick != '' ? ' nick="'.htmlentities($newnick, ENT_QUOTES).'"' : '').'>';
            $this->xmlData .= htmlentities($msg, ENT_QUOTES);
            $this->xmlData .= '</Message>';
        }

function
buzzer() {
            $this->xmlData .= '<Buzzer />';
        }

function
newNick($nick) {
            $this->xmlData .= '<Nick>'.htmlentities($nick, ENT_QUOTES).'</Nick>';
        }

function
newPSM($psm) {
            $this->xmlData .= '<PSM>'.htmlentities($psm, ENT_QUOTES).'</PSM>';
        }

function
leave() {
            $this->xmlData .= '<Leave />';
        }
    }

// Deze code is ook bekend van versie 3, maar er zijn een paar kleine aanpassingen gemaakt
    $woorden = array( // Voeg alle woorden hieronder toe
        'hoi' => 'Hoi :D',
        'hallo' => 'Hallo :P',
        'hey' => 'Hey :)',
          'haai' => 'Haai ;)',
        'hoi!' => 'Hoi :D',

'ja' => 'Ja?',
        'ja!' => 'Ja?',
        'nee' => 'Nee?',
          'nee!' => 'Nee?',
        'hoest' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoest?' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe ist' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe ist?' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe is het' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe is het?' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe gaat het' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',
        'hoe gaat het?' => 'Goed, maar ik ben ook maar een MSN-bot, hè? :P',

'hallo!' => 'Hallo :P',
        'hey!' => 'Hey :)',
          'haai!' => 'Haai ;)',
        'cool' => 'Wie? Ik? ;)',
        'leuk' => 'Wat is leuk?',
        'cool!' => 'Wie? Ik? ;)',
        'leuk!' => 'Wat is leuk?',
        'woef' => 'dat zegt een hond. :D',
        'waf' => 'dat zegt een hond. :D',
        'woef!' => 'dat zegt een hond. :D',
        'waf!' => 'dat zegt een hond. :D',
        'miauw' => 'dat zegt een kat. :P',
        'miauw!' => 'dat zegt een poes. :P',
        'wie ben je' => 'Ik? ik ben de chatbot van Oeding FM, gemaakt door DJ Niels! Maar dat wist je al, toch? :P',
        'wie ben je?' => 'Ik? ik ben de chatbot van Oeding FM, gemaakt door DJ Niels! Maar dat wist je al, toch? :P',
        'watkanje' => 'Hoi, hallo, hey, haai, cool, leuk, woef, waf, miauw, wie ben je, programmas en watkanje.',
        'programmas' => 'Type de naam van een programma in, en je krijgt er info over. Je kunt kiezen uit: Pasopjetelefoon, pizza en willekeurigemuziek.',
        'pasopjetelefoon' => 'In Pas Op Je Telefoon bellen we iemand op die zich heeft aangemeldt op onze site. Die gene weet van niks als we hem bellen! :P',
        'pizza' => 'In Pizza! we iemand op, en laten we een een soort gesprek horen. In dat geprek hoor je dingen als "U heeft pizza besteld" enzo. :D',
        'willekeurigemuziek' => 'In willekeurige muziek spelen we verschillende nummers af. Als je een voorkeur voor een nummer hebt, SMS dat nummer dan naar +31623123753.',
        ':P' => ':P',
        ':D' => ':D',
        ':O' => ':O',
          ':)' => ':)',
        ':-P' => ':P',
        ':-D' => ':D',
        ':-O' => ':O',
        ':-)' => ':)',
        ':(' => ':(',
        ':-(' => ':(',
        'newwindow_msg' => 'Hoi :D Ik ben de MSN-bot van Oeding FM!');
    $anders = 'Daar kan ik nog niet op antwoorden, sorry! zeg "watkanje" om te zien waar ik allemaal op kan antwoorden :)';

// Het script, hier neits veranderen
    $resp = new Resp();
    $resp->init();
    $msg = str_replace(array(':', ')', '(', ';', '\'', '"', '?', '!'), '', strip_tags(strtolower(base64_decode($_POST['msg']))));
    if(isset($woorden[$msg])) {
        $resp->addMsg($woorden[$msg]);
    }
else $resp->addMsg($anders);
    $resp->send();
?>

ik hop dat me vraag duidelijk is. het is slordig gevormuleert.

groetjes JesseDegger - ick-in-noot
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesse Degger

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 05:53:01

Erik

Erik

25/03/2007 18:41:00
Quote Anchor link
waat en iedereen kan een msn bot maken? hoe doe je dat dan

Jesse Degger

Jesse Degger

25/03/2007 18:45:00
Quote Anchor link
daar gaat het toch niet om? het gaat erom hoe ik ervoor kan zorgen als het woordt in de zin staat dat hij reageert en niet alleen als dit letterlijk wordt getypt met niks anders erom heen

Erik

Erik

25/03/2007 18:47:00
Quote Anchor link
Nee, maar een forum bericht is niet alleen voor een probleem, andere vragen kunnen toch wel beantwoord worden

Jesse Degger

Jesse Degger

25/03/2007 18:56:00
Quote Anchor link
klopt, maar daar heb ikgeen tijd voor sorry.. ik heb beloofd het opteleveren zo voor hem wand er zo een grote openening. dus ik sta onder druk snappie.. weet iemand mesgien wat ik moet doen? in arrays verdelen? met explode ofzo?

Thijs X

Thijs X

25/03/2007 19:14:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Woordenboek

Koen verschueren

koen verschueren

25/03/2007 19:24:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
ereg();
?>

daar denk ik dat je al iets mee kunt doen

Jesse Degger

Jesse Degger

25/03/2007 20:22:00
Quote Anchor link
kken de funtie niet en snap de uitleg ook niet. ik heb hem nu laten explode'n in een array zodat hij ze allemaal afgaat. kwweet niet of werkt. het script moet bij die vriend erin gezet worden en niet op mijn comp en hij is ff eten. (NU NOG :P)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesse Degger

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.