Student PHP programmeur gezocht voor bijbaan, thuiswerk
In deze bijbaan zal je als PHP programmeur minimaal 16 uur per week werken aan het bouwen van innovatieve toepassingen gerelateerd aan online video. Er wordt hiervoor gebruik gemaakt van een PHP-framework en Javascript elementen.
Wij zoeken een student PHP programmeur die:
* (Hobby)ervaring heeft met PHP, MySQL en Javascript(AJAX)
* bekend is met het werken met een framework
* Bij voorkeur kennis heeft van SVN of CVS
* Goede kennis heeft van OO programmeren in PHP
* Zelfstandig kan werken, maar ook een teamspeler kan zijn
* Gemotiveerd is om langere tijd als PHP-programmeur aan de slag te gaan
Vergoeding is marktconform en nader overeen te komen.
Heb je interesse in deze ICT bijbaan? Laat dan een bericht achter of schrijf je in op www.gong.nl.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eveline
Wat heeft javascript nou met php frameworks te maken? (clientside vs serverside)
En ik vraag me echt af wat jullie een marktconform vergoeding vinden voor een ICT-student.
Op zich lijkt het me wel interessant,, alleen maarssen vind k nogal een end reizen, en dan moet k ook nog 16 uur in de week tijd maken,, of eigenlijk vinden.
Maar ik ga er nog even over nadenken.
Overigens wil ik ook wel weten over welk framework het gaat, en voor hoelang het contract geld,, want als ik er m'n hele studie aan vast zit, en daarna ook nog 4 jaar daar moet werken,, dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in =þ.
@ Hipska: het gaat er om dat je ervaring hebt met php-frameworks en ook met het schrijven van javacript code (deze twee punten moet je dus los van elkaar lezen). Het staat er een beetje onduidelijk misschien ;)
Je zit niet jarenlang aan een contract vast hoor. Het hangt van de situatie af of je uberhaupt voor bepaalde tijd "vast zit" aan een contract. Meestal is het heel flexibel, maar we willen wel graag dat je de intentie hebt om een langere periode bij de opdrachtgever te werken, dus niet dat je vooraf al het idee hebt dat je binnen 6 weekjes weer opstapt.
Gelieve Niet Bumpen::
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door eveline