stuk code wordt niet uitgevoerd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Patrick Bergman

Patrick Bergman

09/11/2008 11:04:00
Quote Anchor link
Zelf zie ik het probleem in de code niet, er wordt eerst gecontroleerd op allemaal invoervelden en als het allemaal aan de voorwaarden voldoet moet hij een stukje echo'en maar dat gebeurt niet.

regels 36 t/m 38 lijken overgeslagen te worden/

dit is de code:
http://www.plaatscode.be/35535/

kan iemand me alsjeblieft helpen?
alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 21:23:02

Arnold C

Arnold C

09/11/2008 11:07:00
Quote Anchor link
Kijk ff wat er in je $_POST zit:

print "<pre>\n";
print_r ($_POST);
print "</pre>\n";

Komt er iets binnen / door?

Patrick Bergman

Patrick Bergman

09/11/2008 11:11:00
Quote Anchor link
Ja alles komt door,
en de fout zie ik zelf nog steeds niet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Patrick Bergman

Arnold C

Arnold C

09/11/2008 11:22:00
Quote Anchor link
Volgens mij gaat er in ieder geval iets mis vanaf regel 40. Daar 'echo' je in feite een heel lange string. Volgens www.php.net moet je dat zo doen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
echo <<<END
This uses the "here document" syntax to output
multiple lines with $variable interpolation. Note
that the here document terminator must appear on a
line with just a semicolon. no extra whitespace!
END
;
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arnold C

Robert Deiman

Robert Deiman

09/11/2008 11:22:00
Quote Anchor link
@Patrick

Hij toont wel welke dingen je hebt aangevinkt? (orkestPart,Dans,Toneel, Koor etc)

Ik neem aan van wel, maar als je kijkt waar die Else op volgt, dan snap je het zelf denk ik ook wel dat je opbouw zoals die nu is helemaal niet kan. Namelijk hij volgt op de elseif die de orkestPart etc. toont. En als die wordt uitgevoerd, wordt de else (uiteraard!!) niet uitgevoerd.

Een oplossing is om een variabele mee te laten lopen of een array met de fouten aan te maken. Als de array leeg is, dan zijn er geen fouten en kan je weergeven dat het gelukt is. Is de array gevuld, dan zijn er dingen niet goed gegaan en moet je dat verbeteren.

Arnold schreef op 09.11.2008 11:22:
Volgens mij gaat er in ieder geval iets mis vanaf regel 40. Daar 'echo' je in feite een heel lange string. Volgens www.php.net moet je dat zo doen:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
echo <<<END
This uses the "here document" syntax to output
multiple lines with $variable interpolation. Note
that the here document terminator must appear on a
line with just a semicolon. no extra whitespace!
END
;
?>

Niet helemaal waar, zoals hij het doet kan en mag het prima en dat geeft (voor zover ik kan zien, zonder de kleuropmaak) geen problemen.

HTML weergeven in PHP kan wel, maar dat doe je het beste zo:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php

echo <<<EOF
          <html>
                <head>
                </head>
                <body>
                </body>
          </html>
EOF
;
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Patrick Bergman

Patrick Bergman

09/11/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Tof! hartstikke bedankt!
ik zie nu wat ik fout heb gedaan echt super!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.