styled content includen met AJAX
Ik heb een website waarbij ik dmv AJAX de content van de pagina steeds switch, nu wil ik soms pagina's includen waarbij die pagina gestyled zou moeten worden door javascripts, jammer genoeg werkt dit niet.. iemand een idee hoe pagina's te includen met AJAX waarop zelf al javascripts op in zouden moeten werken?
Ik heb een pagina B met een sIFR tekst die gestyled wordt door JavaScript, nu wil ik deze pagina op pagina A dmv AJAX opvragen, nu werken alleen de scripts niet meer op de sIFR tekst, en wordt dit weer een gewone header. Mijn vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat dit WEL werkt?
Je hebt een document onload functie staan als het goed is voor het stylen van de pagina's. -> Maak hier (ook) een gewone functie van en roep deze aan nadat de content herladen is.
-> Oftewel: zoek naar het stukje waarin de "innerHTML" van de betreffende div wordt ingesteld en roep meteen daarna die functie opnieuw aan voor het stylen.
- Moet die onload nu in pagina A staan die ik met AJAX laadt of moet hij in pagina B staan nadat ik pagina A heb geladen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
Ok ik heb het! Ik heb in mijn pagina waarin mijn "AJAX" beschreven staat bij readystate=4 toegevoegd dat hij weer de replacements van sIFR's <h1> moet toe passen, nu werkt het! Bedankt Robert, door jou kwam ik erop ;)
framework:mootools;
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
var loadpage = function(page){
var req = new Request.HTML({
url:demo_path+'pagina/'+page,
method: 'get',
update: $('content_top')
})
req.send();
};
?>
var loadpage = function(page){
var req = new Request.HTML({
url:demo_path+'pagina/'+page,
method: 'get',
update: $('content_top')
})
req.send();
};
?>
het is in dit geval het update deel wat er voor zorgt dat je ingeladen javascript ook wordt uitgevoerd
succes,