Suggestie
Misschien zou het handig zijn als je meteen al kan instellen wat voor een php-er je bent. Nu ben ik volgens jullie gevorderd terwijl ik beginner ben. En als er een expert komt word hij/zij als een N00b weergeven
Tis moeilijk...
Jelmer
tja ... ik vind het goed lijk het nu is.
Mischien kunnen andere er dan op stemmen en zeggen dat hij gevorderd, expert of noob is en de meeste stemmen gelden.
hahahaha, dat lijkt me mooi dan krijg je wel 300 pollls ofzow
Maar zo'n systeem zou aan de ene kant wel tof zijn. aan de andere kant: het is ook niet nodig. Je kan aan de vraag en code wel zien of iemand expert of beginner is.
Jelmer
Ik snap niet dat mensen moeilijk doen om een regeltje tekst onder je nickname... Het draait er toch niet om of je nu een pro of n00b bent? Iedereen kan wel ergens helpen, en dat is toch de bedoeling?
goed gezegt Rafael
Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.
Kasper:
Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.
Gaat me dunkt niet goed werken...
Omdat iemand waar het script niet goed werkt, waarschijnlijk een lage rating gaat geven....
Ook al lag de fout bij zichzelf...
Blijft inderdaad dat er altijd van die beginners zijn die toch iets veranderen of aanwijzingen niet opvolgen waardoor volgens hen 'het script niet werkt'.
Mjah, misschien is het inderdaad toch niet zo'n goed idee :)
Gewijzigd op 19/12/2004 18:11:00 door Winston Smith
Raefal heeft wel een punt (zijn eerste post) maar zoiets is eigenlijk wel overbodig maar het zou leuk zijn. Maar ik zou liever bij artikelen een rating systeem hebben je klikt op een cijfer. Je ip word bewaart in een database en daar vergelijkt als hij niet voorkomt dan kan je stemmen is dat niet zo dan heb je all gestemt. En die ip van jouw blijft daarin zodat je maar een keer kan stemmen dan zorg je dat alle cijfers in de database vergeleken word en dus gezien kan worden op welke cijfer het meeste gestemt is en dan zorg je dat die bovenaan komt en dan geef je dat hele ding een naam en je zorgt dan op de pagina waar de artikel op staat dat je naar die naam linkt. En dus de bovenste naam (de hoogtste) tevoorschijn komt.
The:
Raefal heeft wel een punt (zijn eerste post) maar zoiets is eigenlijk wel overbodig maar het zou leuk zijn. Maar ik zou liever bij artikelen een rating systeem hebben je klikt op een cijfer. Je ip word bewaart in een database en daar vergelijkt als hij niet voorkomt dan kan je stemmen is dat niet zo dan heb je all gestemt. En die ip van jouw blijft daarin zodat je maar een keer kan stemmen dan zorg je dat alle cijfers in de database vergeleken word en dus gezien kan worden op welke cijfer het meeste gestemt is en dan zorg je dat die bovenaan komt en dan geef je dat hele ding een naam en je zorgt dan op de pagina waar de artikel op staat dat je naar die naam linkt. En dus de bovenste naam (de hoogtste) tevoorschijn komt.
Waarom met IP en niet met UserID dan?
Als je met IP gaat, is abuse een pak simpeler...
Het is gewoon een lachen feature die een beetje met een knipoog bekeken moet worden, niets meer, niets minder. Niet te veel er achter zoeken, en niet te veel op letten.
PHPHulp zou zich moeten blijven richten op kwaliteit van phpscripts, en niet de grootste penis collectie voor phpers moeten worden. (Kijk mij, kijk mij.. ik heb de meeste stemmen dus ik rule!).
Just a thought.
Adje
Jah, nou waarom stel je het zelf dan niet gewoon in. Dat is veel gemakkelijker en ieder weet hoe jij jezelf vind. Het is gewoon oersimpel !
Dat werkt ook niet, dan krijg je van die noobs die denken dat ze vette hackers zijn en gaan opscheppen en zo. Dat zegt idd alleen wat over zo'n iemand zelf dan over zijn kwaliteiten.
Ik ben heel tevreden over de werking, het concept van deze site. Moderators die jaren jonger zijn dan ik en vaak al zo'n volwassen antwoorden geven.
Ook ik heb veel geleerd via deze site zonder ook maar één vraag te stellen. Regelmatig de topics lezen en het eens zelf proberen om daarna de antwoorden/oplossingen die anderen hebben te lezen.
Wat wel klopt is beginner bij mijn naam, want ik ben al 32 jaar een beginner op veel gebieden en zal dit ook blijven. Veel liever dan een expert te moeten zijn op één domein. ;o)