Suggestie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »
Woopie100

Woopie100

19/12/2004 16:51:00
Quote Anchor link
Misschien zou het handig zijn als je meteen al kan instellen wat voor een php-er je bent. Nu ben ik volgens jullie gevorderd terwijl ik beginner ben. En als er een expert komt word hij/zij als een N00b weergeven

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:09:49

Baken

Baken

19/12/2004 16:53:00
Quote Anchor link
Tja, maarre wanneer ben je expert? En wanneer beginner? De een vindt zich al expert als hij een rekenscript heeft gemaakt, de ander pas wanneer hij uitgebreide mysql functies heeft gebruikt...

Tis moeilijk...

Jelmer

Bram Z

Bram Z

19/12/2004 16:54:00
Quote Anchor link
tja ... ik vind het goed lijk het nu is.

The Don

The Don

19/12/2004 16:55:00
Quote Anchor link
Mischien kunnen andere er dan op stemmen en zeggen dat hij gevorderd, expert of noob is en de meeste stemmen gelden.

Woopie100

Woopie100

19/12/2004 16:58:00
Quote Anchor link
hahahaha, dat lijkt me mooi dan krijg je wel 300 pollls ofzow

Winston Smith

Winston Smith

19/12/2004 17:09:00
Quote Anchor link
300? waarom 300? volgens mij heeft phphulp iets van 1800 gebruikers (waarvan er vrij weinig écht professioneel zijn zo te zien).
Maar zo'n systeem zou aan de ene kant wel tof zijn. aan de andere kant: het is ook niet nodig. Je kan aan de vraag en code wel zien of iemand expert of beginner is.

Baken

Baken

19/12/2004 17:33:00
Quote Anchor link
Of een mogelijkheid toevoegen dat mensen een cijfer kunnen geven op een gegeven reactie; het gemiddelde cijfer is de "stand" die je binnen phphulp hebt.

Jelmer

Alfred -

Alfred -

19/12/2004 17:35:00
Quote Anchor link
Ik snap niet dat mensen moeilijk doen om een regeltje tekst onder je nickname... Het draait er toch niet om of je nu een pro of n00b bent? Iedereen kan wel ergens helpen, en dat is toch de bedoeling?

Micha

Micha

19/12/2004 17:40:00
Quote Anchor link
goed gezegt Rafael

Winston Smith

Winston Smith

19/12/2004 17:45:00
Quote Anchor link
Ja precies, ook een expert kan problemen hebben met een simpel iets, waarop een beginner misschien wel de vraag weet, en vice versa kan ook.

Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.

Alfred -

Alfred -

19/12/2004 18:01:00
Quote Anchor link
Kasper:
Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.

Gaat me dunkt niet goed werken...
Omdat iemand waar het script niet goed werkt, waarschijnlijk een lage rating gaat geven....
Ook al lag de fout bij zichzelf...

Winston Smith

Winston Smith

19/12/2004 18:11:00
Quote Anchor link
Dat is waar, maar als het script goed geschreven is, dan moeten er naar mijn mening een aantal variabelen bovenin staan die je zelf moet instellen (met commentaar en uitleg), en hoeft de rest van het script niet te worden aangepast. In dat geval zou een script al eerder moeten werken bij iedereen.
Blijft inderdaad dat er altijd van die beginners zijn die toch iets veranderen of aanwijzingen niet opvolgen waardoor volgens hen 'het script niet werkt'.

Mjah, misschien is het inderdaad toch niet zo'n goed idee :)
Gewijzigd op 19/12/2004 18:11:00 door Winston Smith

The Don

The Don

19/12/2004 18:16:00
Quote Anchor link
Raefal heeft wel een punt (zijn eerste post) maar zoiets is eigenlijk wel overbodig maar het zou leuk zijn. Maar ik zou liever bij artikelen een rating systeem hebben je klikt op een cijfer. Je ip word bewaart in een database en daar vergelijkt als hij niet voorkomt dan kan je stemmen is dat niet zo dan heb je all gestemt. En die ip van jouw blijft daarin zodat je maar een keer kan stemmen dan zorg je dat alle cijfers in de database vergeleken word en dus gezien kan worden op welke cijfer het meeste gestemt is en dan zorg je dat die bovenaan komt en dan geef je dat hele ding een naam en je zorgt dan op de pagina waar de artikel op staat dat je naar die naam linkt. En dus de bovenste naam (de hoogtste) tevoorschijn komt.

Alfred -

Alfred -

19/12/2004 18:32:00
Quote Anchor link
The:
Raefal heeft wel een punt (zijn eerste post) maar zoiets is eigenlijk wel overbodig maar het zou leuk zijn. Maar ik zou liever bij artikelen een rating systeem hebben je klikt op een cijfer. Je ip word bewaart in een database en daar vergelijkt als hij niet voorkomt dan kan je stemmen is dat niet zo dan heb je all gestemt. En die ip van jouw blijft daarin zodat je maar een keer kan stemmen dan zorg je dat alle cijfers in de database vergeleken word en dus gezien kan worden op welke cijfer het meeste gestemt is en dan zorg je dat die bovenaan komt en dan geef je dat hele ding een naam en je zorgt dan op de pagina waar de artikel op staat dat je naar die naam linkt. En dus de bovenste naam (de hoogtste) tevoorschijn komt.

Waarom met IP en niet met UserID dan?
Als je met IP gaat, is abuse een pak simpeler...

19/12/2004 19:09:00
Quote Anchor link
Ik vind dat het systeem van rank niet zo serieus genomen moet worden. Iemand van niveau heeft geen site nodig om hem te vertellen dat ie wel aardig is in 'n taaltje.

Het is gewoon een lachen feature die een beetje met een knipoog bekeken moet worden, niets meer, niets minder. Niet te veel er achter zoeken, en niet te veel op letten.

PHPHulp zou zich moeten blijven richten op kwaliteit van phpscripts, en niet de grootste penis collectie voor phpers moeten worden. (Kijk mij, kijk mij.. ik heb de meeste stemmen dus ik rule!).

Just a thought.

Adje

Woopie100

Woopie100

19/12/2004 19:13:00
Quote Anchor link
Jah, nou waarom stel je het zelf dan niet gewoon in. Dat is veel gemakkelijker en ieder weet hoe jij jezelf vind. Het is gewoon oersimpel !

Winston Smith

Winston Smith

19/12/2004 19:26:00
Quote Anchor link
Dat werkt ook niet, dan krijg je van die noobs die denken dat ze vette hackers zijn en gaan opscheppen en zo. Dat zegt idd alleen wat over zo'n iemand zelf dan over zijn kwaliteiten.

Ro-G :o)

Ro-G :o)

19/12/2004 22:08:00
Quote Anchor link
Ik beoordeel de mensen op hun gedrag, antwoorden en vragen en niet op hun titel.

Ik ben heel tevreden over de werking, het concept van deze site. Moderators die jaren jonger zijn dan ik en vaak al zo'n volwassen antwoorden geven.

Ook ik heb veel geleerd via deze site zonder ook maar één vraag te stellen. Regelmatig de topics lezen en het eens zelf proberen om daarna de antwoorden/oplossingen die anderen hebben te lezen.

Wat wel klopt is beginner bij mijn naam, want ik ben al 32 jaar een beginner op veel gebieden en zal dit ook blijven. Veel liever dan een expert te moeten zijn op één domein. ;o)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.