suggesties nodig onderwerpen over Events voor een presentatie
Sander Heuv
22/02/2014 14:10:15Hallo,
Ik en een aantal groepsleden moeten volgende week een presentatie/workshop houden over Events in Javascript. Omdat wij nog in het begin van de course zitten hebben wij nog niet veel ervaring op het gebied van Events, dus zouden wij een beetje hulp willen hebben met het verzinnen van onderwerpen die wij in de presentatie kunnen gebruiken.
Deze onderwerpen hebben wij op het moment:
1. wat is een Event?
2. Waarom events gebruiken?
3. welke event soorten zijn er? (click, touch, key etc)
4. verschillen tussen events DOM level 0 en DOM level 2
Daarnaast geven wij ook een aantal voorbeelden waar events in worden gebruikt.
Mijn vraag is dus eigenlijk: Weten jullie nog andere onderwerpen (die over events gaan natuurlijk), of toffe technieken met Events waar wij het over kunnen gaan hebben tijdens de presentatie?
Alvast bedankt
Ik en een aantal groepsleden moeten volgende week een presentatie/workshop houden over Events in Javascript. Omdat wij nog in het begin van de course zitten hebben wij nog niet veel ervaring op het gebied van Events, dus zouden wij een beetje hulp willen hebben met het verzinnen van onderwerpen die wij in de presentatie kunnen gebruiken.
Deze onderwerpen hebben wij op het moment:
1. wat is een Event?
2. Waarom events gebruiken?
3. welke event soorten zijn er? (click, touch, key etc)
4. verschillen tussen events DOM level 0 en DOM level 2
Daarnaast geven wij ook een aantal voorbeelden waar events in worden gebruikt.
Mijn vraag is dus eigenlijk: Weten jullie nog andere onderwerpen (die over events gaan natuurlijk), of toffe technieken met Events waar wij het over kunnen gaan hebben tijdens de presentatie?
Alvast bedankt
PHP hulp
28/11/2024 19:04:15Erwin H
22/02/2014 14:27:27Wat betreft je punt 2, events zijn zo ongeveer de basis van je hele javascript code. Events sturen alles dus geen events gebruiken is nagenoeg onmogelijk.
Wat voor mij het meest interessante onderwerp is met betrekking tot events is het definieren en gebruiken van custom events. Daar kan je echt leuke dingen mee doen. Aardig artikel: http://www.sitepoint.com/javascript-custom-events/
Wat voor mij het meest interessante onderwerp is met betrekking tot events is het definieren en gebruiken van custom events. Daar kan je echt leuke dingen mee doen. Aardig artikel: http://www.sitepoint.com/javascript-custom-events/
Gewijzigd op 22/02/2014 14:27:51 door Erwin H