switch via php opzetten?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Adagi wijk

Adagi wijk

15/05/2012 11:49:17
Quote Anchor link
ik ben een website aan het maken op deze site komt een link naar de aanbiedingspagina de pagina moet dagelijks veranderen met een nieuwe aanbieding nu heb ik 10 actiepagina's gemaakt maar hoe kan ik dit automatisch dagelijks laten rouleren? via google kwam ik erachter dat het met een switch? kan maar dit zegt me niet veel.
ik ben wel een beginnend php gebruiker in de site zit pas 1 vacature pagina welke is opgebouwd in php vanwege het formulier de rest is in html.

Marco
 
PHP hulp

PHP hulp

19/09/2024 03:06:38
 
Chris PHP

Chris PHP

15/05/2012 11:58:46
Quote Anchor link
Met alleen een basis (zoals je zelf aangeeft) is dit niet makkelijk te maken. Je zult toch al wel enige ervaring moeten hebben met PHP om dit zelf te kunnen maken.

Op weg helpen, en iets voor je maken zijn 2 verschillende dingen.
 
- Mark -

- Mark -

15/05/2012 12:11:47
Quote Anchor link
Het is niet helemaal wat je zoekt maar het is wel het gemakkelijkst. Er word nu elke dag van de week een andere link weergeven. Er zit wel echter een limiet aan van 7 stuks.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php

    #| Lijst met actie pagina's.
        
        $list = array('Link 1', 'Link 2', 'Link 3', 'Link 4', 'Link 5', 'Link 6', 'Link 7');

                
    #| De link naar de actie pagina voor vandaag weergeven.
    
        echo $list[date('w')]; // date('w') is 0 (for Sunday) through 6 (for Saturday)
        
?>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.