switch via php opzetten?
Adagi wijk
15/05/2012 11:49:17ik ben een website aan het maken op deze site komt een link naar de aanbiedingspagina de pagina moet dagelijks veranderen met een nieuwe aanbieding nu heb ik 10 actiepagina's gemaakt maar hoe kan ik dit automatisch dagelijks laten rouleren? via google kwam ik erachter dat het met een switch? kan maar dit zegt me niet veel.
ik ben wel een beginnend php gebruiker in de site zit pas 1 vacature pagina welke is opgebouwd in php vanwege het formulier de rest is in html.
Marco
ik ben wel een beginnend php gebruiker in de site zit pas 1 vacature pagina welke is opgebouwd in php vanwege het formulier de rest is in html.
Marco
PHP hulp
05/11/2024 07:52:32Chris PHP
15/05/2012 11:58:46Met alleen een basis (zoals je zelf aangeeft) is dit niet makkelijk te maken. Je zult toch al wel enige ervaring moeten hebben met PHP om dit zelf te kunnen maken.
Op weg helpen, en iets voor je maken zijn 2 verschillende dingen.
Op weg helpen, en iets voor je maken zijn 2 verschillende dingen.
- Mark -
15/05/2012 12:11:47Het is niet helemaal wat je zoekt maar het is wel het gemakkelijkst. Er word nu elke dag van de week een andere link weergeven. Er zit wel echter een limiet aan van 7 stuks.