Symfony, Ivory google maps
Ik kan een dus een simpele map aanmaken alleen verdwijnt hij direct en krijg ik (in de console) de volgende melding:
https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/error-messages#missing-key-map-error
Nu lijkt het erop dat ik de apikey ergens moet neerzetten (wat logisch is). Ik kan alleen in de volledige bundle niks hierover vinden waar ik dit zou moeten declareren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Deze is helaas alleen voor het geocoden. Als de map zelf wordt aangeroepen moet er ook een key worden meegegeven alleen ik kan nergens in de sourcecoden vinden waar dit daadwerkelijk gebeurt. Als ik dit eenmaal heb gevonden dan kan ik de key er denk ik gewoon after pasten.
Deze bundle is wordt niet meer onderhouden. Dus als je naar Symfony 2.8 of 3 gaat zal je al problemen gaan ondervinden.
hier uit (Zie laatste comment) en hoef je dit enkel te doen, als het goed is. Remco heeft gelijk... het wordt inderdaad niet meer onderhouden, dus eigenlijk is het beter om deze bundle niet te gebruiken, tenzij je hem kan updaten voor Symfony 2/3.
Na een beetje googlen (Website ligt plat, maar gelukkig hebben we google cache), kwam ik Gewijzigd op 05/08/2016 11:30:22 door DavY -
Bedankt in ieder geval ik ga verder!