Systeem Gezocht
Armand Lahaije
30/07/2015 16:05:33Hallo Allemaal,
Ik heb een klein vraagje:
Wij zijn opzoek naar een systeem dat het volgende kan:
Wij krijgen dagelijks emailberichten binnen die in het onderwerp hebben staan: Voltooid of Mislukt.
Wij voeren een handmatige controle uit om te kijken of alles op Voltooid staat.
Nu was mijn vraag of er een systeem bestaat wat deze berichten dagelijks kan importeren uit een emailbox, en zelf aangeeft per klant of het voltooid is of mislukt.
Zodat wij in een portal of webpagina in een opslag kunnen zien of er rapporten zijn met de status mislukt.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Armand
Ik heb een klein vraagje:
Wij zijn opzoek naar een systeem dat het volgende kan:
Wij krijgen dagelijks emailberichten binnen die in het onderwerp hebben staan: Voltooid of Mislukt.
Wij voeren een handmatige controle uit om te kijken of alles op Voltooid staat.
Nu was mijn vraag of er een systeem bestaat wat deze berichten dagelijks kan importeren uit een emailbox, en zelf aangeeft per klant of het voltooid is of mislukt.
Zodat wij in een portal of webpagina in een opslag kunnen zien of er rapporten zijn met de status mislukt.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Armand
PHP hulp
21/11/2024 20:35:06Ozzie PHP
30/07/2015 18:04:07Je zou (eventueel) ook aan een andere oplossing kunnen denken die op dit moment sneller te implementeren is. Iedere mailcliënt heeft tegenwoordig wel de mogelijkheid om automatische 'e-mailregels' in te stellen. Je zou in je mailcliënt een aparte map 'mislukt' kunnen aanmaken, en dan via zo'n automatische e-mailregel alle mislukte e-mails automatisch naar die map laten verplaatsen. Hoef je alleen nog maar in die map te kijken om te zien wat er mislukt is ;-)
Thomas van den Heuvel
30/07/2015 18:10:40Is het aanpassen van de opzet waarbij je gebruik maakt van e-mail (dus dat je hier vanaf stapt) een optie?
Ik zou eerder denken aan een soort van webservice waarmee de externe partij rechtstreeks communiceert met jullie systeem, in plaats van via deze omweg (wat het in feite is).
Ik zou eerder denken aan een soort van webservice waarmee de externe partij rechtstreeks communiceert met jullie systeem, in plaats van via deze omweg (wat het in feite is).