Tabel standaard laten zien vanuit SQL en met daarboven zoek functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Victor -

Victor -

10/05/2012 22:59:10
Quote Anchor link
@Richard hij kan niet anders dan in die ene (of twee) zoeken, dus waarschijnlijk klopt jou bedoeling niet. Dan heb ik niet exact begrepen wat je wil en is dus de query wel fout(?)

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 15:26:51

Spider Finder

Spider Finder

11/05/2012 06:43:35
Quote Anchor link
Oke, lastig...

Heb gekeken naar hoe het werkt in phpMyAdmin en blijkt dat als je in de "query" gaat werken met een SELECT hij inderdaad dat doet wat je vraagt, maar in mijn script (reeds volledig toegevoegd in topic) laat ik de gehele tabel zien, dus met SELECT * FROM etc. en heb ik in de PHP file er een searchscript apart in staan die de rijen filtert en alleen laat zien waar men op zoekt, dus volgens mij niets te maken met de SELECT functie, omdat ik juist de hele tabel standaard wil laten zien.

Men geeft aan op het net dat je een soort filter functie kan bouwen boven op een reeds bestaande tabel vanuit sql database, dus daar vandaag maar eens op zoek naar gaan op het net.

Indien iemand een andere manier weet om een tabel standaard te laten zien met een search functie hoor ik het graag.

Groet,
Richard
Gewijzigd op 11/05/2012 12:41:12 door Spider Finder

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.