Tabel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Aynur

Aynur

01/12/2006 10:19:00
Quote Anchor link
Als je een forum wil gaan installeren of een gastenbopek dan wordt je vaak gevraagd dat je eerst een tabel moet aanmaken in je database.
HOe moet ik deze Tabel dan aanmaken?
(in PHP Admin) MOet ik dan al die bijhorende php's daar in plakken of die op het server zetten?
Help A.U.B

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 07:28:58

Tim Groot

Tim Groot

01/12/2006 10:22:00
Quote Anchor link
jah in php admin gaat dat makkelijk.

ga naar je database,
Vaak heb je een knopje sql. Klik daarop.
Plak je data die je erbij hebt gekregen daarin en druk op start.

Dan moet het werken ;)

Aynur

Aynur

01/12/2006 10:38:00
Quote Anchor link
Als ik Op start klik gebeurt er nog niet veel het venster blijft gwn vaak staan.
Maar ik ga het als ik thuis ben opnieuw proberen wat je zegt ,
(ben nu op stage proxy poort is afgesloten:()

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:09:00
Quote Anchor link
Ik Klik op start maar er gebeurt nietss:S

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:11:00
Quote Anchor link
ik krijg het volgende FOUT:

Fout
SQL-query:

CREATE TABLE `gastenboek` (

`id` int( 55 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
`naam` varchar( 55 ) NOT NULL default '',
`reactie` text NOT NULL ,
`email` varchar( 55 ) NOT NULL default '',
PRIMARY KEY ( `id` )
) ENGINE = InnoDB DEFAULT CHARSET = latin1 AUTO_INCREMENT =14

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:14:00
Quote Anchor link
MySQL retourneerde:

#1046 - No database selected

Mark D

Mark D

02/12/2006 11:18:00
Quote Anchor link
je moet in phpmyadmin in het beginscherm in zon vakje een databasenaam invullen. Dan aan de linkerkant zie je een dropdown. Daar selecteer je je database en dan klik je op het SQL knopje. Plakken van code -> start

Aynur

Aynur

Quote Anchor link
En als ik een data base wil maken geeft hij de volgende melding:

Fout
SQL-query:

CREATE DATABASE `gastenboek` ;

MySQL retourneerde:

#1044 - Access denied for user 'Aynur'@'localhost' to database 'gastenboek'

Frank -

Frank -

Quote Anchor link
Aynur schreef op 02.12.2006 11:14:
MySQL retourneerde:

#1046 - No database selected
Tja, lijkt me duidelijk.

Heb je al een database aangemaakt? En heb je deze database wel geselecteerd? Zo nee, doe dat dan eerst, dan weet MySQL in welke database jij deze tabel wilt aanmaken.

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:20:00
Quote Anchor link
Wat moet ikals data base naam aanmaken want geen een naam is goed

Mark D

Mark D

02/12/2006 11:21:00
Quote Anchor link
Aynur schreef op 02.12.2006 11:18:
En als ik een data base wil maken geeft hij de volgende melding:

Fout
SQL-query:

CREATE DATABASE `gastenboek` ;

MySQL retourneerde:

#1044 - Access denied for user 'Aynur'@'localhost' to database 'gastenboek'

Je gebruiker die de mysql_dingen uitvoert heeft waarschijnlijk geen rechten om een database aan temaken. Kijk eens bij het kopje rechten en kijk bij jouw gebruiker dan of je daar CREATE aan kunt zetten

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/12/2006 11:35:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je niet lokaal draait maar bij een host? Dan kun je meestal met je script of in phpMyAdmin geen databases aanmaken. Je krijgt meestal wel een link van je host naar een adminpanel waarin dat wel kan.

Check ook even hoeveel databases je aan mag maken met je huidige abonnement.

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:35:00
Quote Anchor link
#1142 - CREATE command denied to user 'Aynur'@'localhost' for table 'gastenboek'

Aynur

Aynur

02/12/2006 11:37:00
Quote Anchor link
jahik heb een host ik heb ook een admin paneel waar dat kan en dat is neem ik aan phpadmin.

maar die geeft steeds deze fout aan:

#1142 - CREATE command denied to user 'Aynur'@'localhost' for table 'gastenboek'

Mark D

Mark D

02/12/2006 11:39:00
Quote Anchor link
Aynur, ik denk dan toch dat zoals Jan zegt je een database buiten je phpmyadmin moet aanmaken. Ik moet dat bij awardspace ook. Daar kan zoiets ook niet via phpmyadmin.

Aynur

Aynur

02/12/2006 12:00:00
Quote Anchor link
YES het lukt , ik kan wel via PHP admin werken alleen watik fout gedaan had was dat ik binnen de database geen gebruiker had:S
Jah das niet zow handigg..

Alleen wat ik me nu afvraag is er staat succesvol uitgevoerd hoe moet ik nu verder gaan???
door op PHP creer te klikken?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/12/2006 12:14:00
Quote Anchor link
Als het gelukt is heb je nu een lege database. In phpMyAdmin kun je tabellen toevoegen. Dat kan trouwens ook via een PHP script, maar voor een beginner is phpMyAdmin gemakkelijker.

Je kunt in je script connecten met je database met een script als dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
    ini_set ('display_errors', 1);
    error_reporting (E_ALL);

$db_host            = 'xxxxx';
    $db_user            = 'xxxxx';
    $db_pass            = 'xxxxx';
    $db_name            = 'xxxxx';

mysql_connect ($db_host, $db_user, $db_pass);
    mysql_select_db ($db_name) or die ('Fout bij het selecteren van de database');
    unset ($db_host, $db_user, $db_pass, $db_name);
?>

Wél even de goede waarden invullen voor je eigen situatie.

Aynur

Aynur

02/12/2006 12:31:00
Quote Anchor link
Jah ik zie nu 4 velden waarop id,naam,reactie en mail staat.
Waar moet ik connect script invoeren??

Aynur

Aynur

02/12/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Hoe moetik deze script gebruiken????

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/12/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Aynur, niet bumpen.

Het is duidelijk dat je echt nog geen idee hebt waar je moet beginnen. Tip: ga eens een beginnerstutorial lezen over MySQL en PHP. Verdiep je in de beginselen, steek er wat tijd in, zodat je weet wat er gebeurt.

Aynur

Aynur

02/12/2006 21:31:00
Quote Anchor link
jah je hebt zeer gelijk maar ,die handleidingen zijn niet erg duidelijk begrijp niet veel van:S

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.