Tabellen kwijt in MySQL
Yoost
18/03/2004 10:51:00Hallo,
Ik ben door omstandigheden mijn hele Mysql database kwijt. De Website heb ik nog wel(gemaakt in PHP) Weet iemand hoe ik op een snelle manier de tabellen weer terug kan plaatsen(Ik weet wel dat de data weg is maar die vul ik zelf dan wel aan, van de backup afhalen is geen optie)
alvast bedankt
Yoost
Ik ben door omstandigheden mijn hele Mysql database kwijt. De Website heb ik nog wel(gemaakt in PHP) Weet iemand hoe ik op een snelle manier de tabellen weer terug kan plaatsen(Ik weet wel dat de data weg is maar die vul ik zelf dan wel aan, van de backup afhalen is geen optie)
alvast bedankt
Yoost
PHP hulp
26/11/2024 15:27:23You can't :(
Je moet ff in je php codes kijken welke kolommen er allemaal worden gebruikt voor welke tabel.. Meestal kun je dit snel zien bij een INSERT INTO query.. Als je ze niet op backup hebt, moet je ze dus allemaal opnieuw aanmaken..
Sterkte :(
Je moet ff in je php codes kijken welke kolommen er allemaal worden gebruikt voor welke tabel.. Meestal kun je dit snel zien bij een INSERT INTO query.. Als je ze niet op backup hebt, moet je ze dus allemaal opnieuw aanmaken..
Sterkte :(
Rick
18/03/2004 12:44:00je zult het idd uit de queries moeten halen, waarom had je sowieso geen backups dan?
je moet gewoon om de zoveel tijd een sql dump backuppen
je moet gewoon om de zoveel tijd een sql dump backuppen
Arend a
18/03/2004 13:21:00Ehm waren we nog niet aan toegekomen :)
de site was net klaar toen het gebeurde......
aangezien we er al erg lang er mee bezig zijn geweest is dit erg rot. Vandaar dat ik iets zoek waarmee ik het kan gaan importeren uit de PHP scripts naar bv een text file, het zijn er nl erg veel dus handmatig alles aflopen kost erg veel tijd.
de site was net klaar toen het gebeurde......
aangezien we er al erg lang er mee bezig zijn geweest is dit erg rot. Vandaar dat ik iets zoek waarmee ik het kan gaan importeren uit de PHP scripts naar bv een text file, het zijn er nl erg veel dus handmatig alles aflopen kost erg veel tijd.
Rick
18/03/2004 17:11:00Idd... Handmatig alles afzoeken is de enige manier.
Don't worry, zet wat goede muziek op. Je bent er zo doorheen, ik heb het ook al eens gehad :).
Don't worry, zet wat goede muziek op. Je bent er zo doorheen, ik heb het ook al eens gehad :).
Arend a
18/03/2004 17:32:00Op de commandline:
Dit zou je up-to-speed moeten helpen.
find . |grep .php$|xargs cat|grep SELECT
find . |grep .php$|xargs cat|grep INSERT
find . |grep .php$|xargs cat|grep UPDATE
find . |grep .php$|xargs cat|grep DELETE
Dan maar hopen dat je niet te veel nazi SELECT * gebruitk hebt je queries :)
Dit zou je up-to-speed moeten helpen.
find . |grep .php$|xargs cat|grep SELECT
find . |grep .php$|xargs cat|grep INSERT
find . |grep .php$|xargs cat|grep UPDATE
find . |grep .php$|xargs cat|grep DELETE
Dan maar hopen dat je niet te veel nazi SELECT * gebruitk hebt je queries :)
John de Boer
18/06/2004 13:13:00Ken je het programmaatje MySQL-front? daarmee kun je gemakkelijk een dump maken.
Het is te vinden op www.mysqlfront.de
En je kunt je gegevens vanuit de dump ook weer gemakkelijk terugzetten
Het is te vinden op www.mysqlfront.de
En je kunt je gegevens vanuit de dump ook weer gemakkelijk terugzetten