Tag creator

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Yari

Yari

29/11/2009 19:57:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb een tag creator gemaakt. Iets dait als je bijv. je naam invoerd er uitkomt hoi [naam]
hievoor gebruik ik deze code:
<form action="test.php" method="post">
<input type="text" name="naam" id="naam">
<input type="submit" name="button" id="button" value="Verzenden">
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_POST['naam']))
{

echo'$o$fffÐ$aaao$fffл '.$_POST['naam'];
}

?>

maar nu wil ik dat yhij de laatste 2 letters van [naam] pakt en daarvoor dat iets neerzet. Weet iemand hoe ik dat moet doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yari

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:29:45

Kevin Stoove

Kevin Stoove

29/11/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Wtf is dit voor een topic/bericht?

Yari

Yari

29/11/2009 20:20:00
Quote Anchor link
EDITED srry mijn pc deed heel raar..

Daniel H

Daniel H

29/11/2009 20:23:00
Quote Anchor link
is "$o$fffÐ$aaao$fffл " een variable??

Yari

Yari

29/11/2009 20:23:00
Quote Anchor link
nee, dat is een code voor een spel en dan zijn de dat kleuren. dat is wat ervoor komt..

Kevin Stoove

Kevin Stoove

29/11/2009 20:52:00
Quote Anchor link
Welk spel is dat dan?

Maarre waarom heb je voor zoiets een generator nodig. Plaats gewoon "$o$fffÐ$aaao$fffл" op je website en zeg dat leden dat moeten gebruiken ingame voor hun eigen naam.

Yari

Yari

29/11/2009 20:58:00
Quote Anchor link
dat is Trackmania, maar dit is veel makkelijker en ik wou dit toch al maken, maar heeft iemand het antwoord op mijn vraag?

Jeffrey

Jeffrey

29/11/2009 21:10:00
Quote Anchor link
Je kunt substring gebruiken:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
{

echo'$o$fffÐ$aaao$fffл '.substr($_POST['naam'], -2);
}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey

Yari

Yari

29/11/2009 21:19:00
Quote Anchor link
en hoe doe ik dat in combinatie met de gewone code?, dat hij ook het 1ste deel post, maar dat hij bijvoorbeel Hoi voor de laatste 2 letters post?

Eddy E

Eddy E

29/11/2009 21:42:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
{

echo '$o$fffÐ$aaao$fffл ';
  echo substr($_POST['naam'], -2);
  echo ' hoi ';
  echo substr($_POST['naam'], 2);
}

?>

Yari

Yari

29/11/2009 21:53:00
Quote Anchor link
als ik nu hoi in typ dan krijg ik $o$fffÐ$aaao$fffл oi hoi i

Eddy E

Eddy E

29/11/2009 22:55:00
Quote Anchor link
joh.

- SanThe -

- SanThe -

30/11/2009 04:15:00
Quote Anchor link
Dan doet ie blijkbaar precies wat er staat.

Yari

Yari

30/11/2009 07:53:00
Quote Anchor link
jamaar weet iemand dan wat ik wel moet doen?

Kevin Stoove

Kevin Stoove

30/11/2009 09:13:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je je vraag even iets beter moet formuleren, want ik word er echt geen wijs uit. En denk anderen ook niet...

Yari

Yari

30/11/2009 17:17:00
Quote Anchor link
nou ik wil dat voor de tekst in [naam] bijv. Hoi neer word gezet, maar dat er voor de laatste 2 letters van [naam] bijv.Doei komt te staan

Eddy E

Eddy E

30/11/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Geef eens een voorbeeld van het eindresultaat wat jij wilt met de naam WILMA.
(allemaal verschillende letters, zonder iets van 'hoi').

Robin Avoort

Robin Avoort

01/12/2009 09:05:00
Quote Anchor link
ik denk dat hij kleurcodes in de naam wil zetten..
zoiets?:
Hallo WIL$fffMA
hier is $fff een kleurcode

EDIT: hier heb je misschien iets aan?]
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
{

echo 'Hallo '.$_POST['naam'].'! <br />';
    echo substr($_POST['naam'],0,4);
    echo "FFF";
    echo substr($_POST['naam'],4);
}

?>

(lijkt op die van Eddy :-))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin Avoort

Yari

Yari

01/12/2009 16:12:00
Quote Anchor link
dat is inderdaat wat ik beodel maar wat meot ik veranderen zodat hij dat FFF voor de laatste 2 letters zet? en alvast heel erg bedankt

PS wij wilma doet hij het voor de laatste 2 letters, maar bijvoorbeeld bij, droogtrommel niet.. hoe doe ik dat?

Eddy E

Eddy E

04/12/2009 09:41:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar hoe ik substr() gebruik en hoe Robin dat doet.
Gebruik de code van Robin en het gebruik van substr() van mij.

Yari

Yari

07/12/2009 17:18:00
Quote Anchor link
kan je een voorbeeld geven?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.