Talen switch sessie function probleem
Remco
05/01/2009 14:39:00Hallo,
Ik bovenin mijn index pagina open ik een functie om de taal file te includen.
Dit onthoudt ik met een sessie.
Nu heb ik een andere functie gemaakt om in te loggen. Alleen doet mijn taal switch het daar niet.
Rest van de site werkt de taal overigens wel.
Het heeft dus waarschijnlijk iets te maken met dat ik in een soort afgesloten functie zit.
Hoe los ik dit op?
Mvg,
Remco
Voorbeeld:
Ik bovenin mijn index pagina open ik een functie om de taal file te includen.
Dit onthoudt ik met een sessie.
Nu heb ik een andere functie gemaakt om in te loggen. Alleen doet mijn taal switch het daar niet.
Rest van de site werkt de taal overigens wel.
Het heeft dus waarschijnlijk iets te maken met dat ik in een soort afgesloten functie zit.
Hoe los ik dit op?
Mvg,
Remco
Voorbeeld:
Code (php)
PHP hulp
27/12/2024 01:38:01Dennis Mertens
05/01/2009 14:43:00Je kan niet zomaar variabelen in functies gebruiken.
Je kan hiervoor natuurlijk wel gewoon de session veriabele gebruiken. Deze kan je wel altijd gebruiken in een functie, net zoals $_POST, $_GET, $_SERVER.
Je kan hiervoor natuurlijk wel gewoon de session veriabele gebruiken. Deze kan je wel altijd gebruiken in een functie, net zoals $_POST, $_GET, $_SERVER.
Mitchell
05/01/2009 14:46:00Offtopic:
Een sessie verloopt nogal snel, kun je dit niet beter gewoon koppelen aan een ip adres en in je database zetten?
Een sessie verloopt nogal snel, kun je dit niet beter gewoon koppelen aan een ip adres en in je database zetten?
yorick17
05/01/2009 14:48:00Remco
05/01/2009 14:59:00Ik ben er uit. Bedankt.
Ik werk liver met sessies en inderdaad vanwege dat ze toch pas verlopen als je de connectie met de server beeindigd.
Ik werk liver met sessies en inderdaad vanwege dat ze toch pas verlopen als je de connectie met de server beeindigd.