Te Koop Web Traffic en Statistieken script (Goedkoop)
Heeft u ooit gedroomd om uw eigen Top site en in dezelfde tijd een Analytische en Statistieken website te hebben? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Web Traffic Statistieken is een lichte script, geschreven in HTML / PHP / CSS die niet veel middelen vereisen.
Functies
Web Traffic Statistieken en Analytics-script is gebaseerd op de Aardvark TopSite script.
Wat doet het script?
Telt het verkeer van een geregistreerde website en geeft informatie over het volgende:
-Top Browsers
-Top Landen
-Top Operating Systems
-Beste referrers
-Top gebruikte resoluties
-De laatste 10 bezoekers
-De beste trefwoorden
-Flexibele script: Elke statistieken kunnen geïntegreerd worden op kaarten!
-Registratie d.m.v. recaptcha
-Prive Statistieken van de gebruikers (verberg alle statistieken, zullen alleen zichtbaar zijn voor de website eigenaar).
-JqueryUI geïntegreerd
-MultipleButtons
Demo:
http://bit.ly/mOEPVV
Prijs:
€ 5,00 euro
Licentie:
Volledige rechten
Betaling via:
Paypal of Bank Overschrijving
Installatie kosten: 3 euro. (Het script bevat installatie stappen, maar als u het niet kunt installeren, zal ik het script voor u volledig installeren)
google gratis aanbied?
excuseer maar is dit niet gewoon wat Nee, ik verkoop de script
Als ik het goed begrijp kan je met dit script de puntjes bekijken die jij daar opsomt? Wel dat kan je met die service van google ook dus..
Niet helemaal google en dit zijn 2 hele aparte dingen dit is een counter script dat gebruik maakt van de top website ranking van de aardvarken open source script en dat alle statistieken bij houdt van jouw website
Wat is er toch met de limonadeverkopers gebeurd. :S
Kan je wat stukken code laten zien? Ben wel benieuwd hoe het geschreven is.
Wat anderen zich terecht afvragen is of dit een meerwaarde heeft t.o.v. Google Analytics, of volgens mij zelfs AWstats of Webstats.
Ouassim Bou op 11/08/2011 23:25:30:
Nee, ik verkoop de het script
Maar overtuig ons eens het script te kopen.
Want hoe ik het het nu zie is het hetzelfde als Google Analytics.
Leg ons eens uit wat er bij jouw script anders is en waarom we voor jouw script moeten kiezen.
piwik
de geafanseerde statistieken zijn nog altijd die van Gewijzigd op 12/08/2011 11:01:06 door php knipper