te mooi om waar te zijn
Chris schreef op 06.04.2008 18:01:
One.com zoiezo niet. Support zuigt ongelooflijk.
....
....
Vertel!
Ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad, als een server down is ofzo, dan vraag je het effe in de live chat, en je weet meteen wat er aan de hand is en hoelang het nog duurd ( wat niet altijd helemaal klopt, maar het is een kwestie van schatten ).
http://hosting2go.nl
is ook een goede hosting. Voor 2 euro per maand: 1500mb webruimte. mysql php4 en php5. Alleen helaas geen postgresql en PDO
is ook een goede hosting. Voor 2 euro per maand: 1500mb webruimte. mysql php4 en php5. Alleen helaas geen postgresql en PDO
Chat was online en ik hoefde maar 10 sec te wachten en ik kreeg al een reactie.
Nog een vraagje...
Heb je oneindig mysql databases bij one.com?
Mvg
Pepijn
Hosting is zo goedkoop, waar zou je over zeuren? Stel dat je een groot project zou willen beginnen kan het wel eens duur worden, maar voor kleine dingen is het zo goedkoop!
www.mijndomein.nl (29 per jaar). bij aanvraag staat het snel online, goede support, duidelijk overzicht van wat je hebt en kan, enz. enz.
php5 (ze draaien nu op 5.2.0-8+etch10), ftp en alles instellingen zoals we hier aanraden op het forum. Subdomeinen is kwestie van een mapje aanmaken.
meer info: http://phphulp.terencehersbach.nl/info.php
edit: wel de goede lnk neer zetten..
mijn kleine projecten doe ik bij php5 (ze draaien nu op 5.2.0-8+etch10), ftp en alles instellingen zoals we hier aanraden op het forum. Subdomeinen is kwestie van een mapje aanmaken.
meer info: http://phphulp.terencehersbach.nl/info.php
edit: wel de goede lnk neer zetten..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Ik denk nog wel beter dan one.com
Heel erg bedankt!
Hosting2GO
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
www.byte.nl Niet de goedkoopste maar echt uitstekend qua service en mogelijkheden. Ze streven nog altijd naar sneller, beter en dat is prettig. Update's van mysql en php volgen altijd snel na de releases.
Ik host alles bij byte internet, Hosting2GO
- 2.5 GB ruimte
- 30 GB dataverkeer
- .nl .com .net .org .info of .eu domeinnaam
- Onbeperkt POP3/IMAP e-mail accounts
- Plesk Control Panel
- Frontpage Extensies
- 10 MySQL Databases
- Squirrelmail Webmail
- PHP4 en PHP5, Perl, ImageMagick
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
DreamHost echt een host zie z'n naam waar maakt. Ik heb er nog geen website staan, deze staat nog in BETA op awardspace, maar als 'ie af is, ga ik het daar proberen.
Omdat de site niet in het NL is, is het ook geen probleem dat de servers van DreamHost in Amerika staan.
Ik vind Omdat de site niet in het NL is, is het ook geen probleem dat de servers van DreamHost in Amerika staan.
Automatically Increases Weekly By: 2 GB
Monthly Bandwidth at signup 5.0 TB
Automatically Increases Weekly By: 40 GB
Das wel lekker ja
Scheelt me hoop geld
www.DeziWeb.nl gekeken?
Ik zit er al bijna een halfjaar met de webhosting, en het bevalt me prima.
De support is ook erg vlot achter het toetsenbord, en ze denken altijd met je mee. Een hosting voor zowel de beginner als de gevorderde die bijv. veel met DNS en nameservers speelt.
En de prijzen zijn ook lekker laag...
Nu heb je een speciaal webhostingpakket met 30 GB dataverkeer en 35 GB webruimte, en dat voor 30 euro per jaar.
Ik ben er reuze tevreden over.
Al naar Ik zit er al bijna een halfjaar met de webhosting, en het bevalt me prima.
De support is ook erg vlot achter het toetsenbord, en ze denken altijd met je mee. Een hosting voor zowel de beginner als de gevorderde die bijv. veel met DNS en nameservers speelt.
En de prijzen zijn ook lekker laag...
Nu heb je een speciaal webhostingpakket met 30 GB dataverkeer en 35 GB webruimte, en dat voor 30 euro per jaar.
Ik ben er reuze tevreden over.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
Allemaal leuke voorbeelden, maar ondersteunen ze ook postgreSQL?
:) Ik weet niet of mijn reseller postgreSQL ondersteund, maar als ik het vraag installeert hij het wel even voor me ;)