Team joinen?
Ik heb enige tijd geleden een professioneel team opgericht, waarbij iedereen zo zijn specialiteiten heeft. Je vraagt je nu natuurlijk af wat is de bedoeling hiervan..? : Met dit team gaan wij een RPG (Role playing game) vanaf de grond af opbouwen. Een goed voorbeeld is www.kingsofchaos.com je zal denken..´'hier zijn er al honderden van´ klopt! je hebt gelijk, maar...er bestaat er geen één zoals onze plannen zijn. We willen velen extra´s toevoegen aan de rpg die andere rpg´'s niet hebben. Ons team bestaat nu uit :
2 Professionele Designers
0 Scripters
2 Administratieve Medewerkers ( Doen ook werk zoals: Links, Sponsors etc.)
We hadden één professionele scripter, maar helaas had hij niet genoeg tijd voor deze functie. Naar aanleiding van het opstappen van de scripter zoeken wij dus nieuwe professionele scripters die in een goed teamverband kunnen werken. En die een paar uurtjes open hebben om eens lekker aan de gang te gaan! Natuurlijk kan je op aanvraag ons idee krijgen.
Als je bent geintresseerd:
Wat moet je kunnen:
-PHP
-QSL
Denk jij dat je in aanmerking komt?
Reageer dan snel. mail naar [email protected]!
Alvast Bedankt,
MvGr. KOC Team
QSL heb ik nog nooit van gehoord. SQL wel...
Puur voor de fun en de hoop op een goed lopende website!
Edit: inderdaad SQL, mijn fout.
ik denk niet er dat er veel mensen zijn de het doen , na mijn ervaringen zijn de mensen die het doen ook niet echt de beste ... geef het op en ga naar buiten lekker genieten van t leven :P
Gewijzigd op 09/06/2005 08:38:00 door Jelmer -
Sowieso je hebt een uniek en goed idee zeg je maar je hebt geen scripters ( meer ). Nu is het zo dat er veel kan met PHP etc. Heel veels zelfs. Maar toch denk ik dat je zo tegen problemen aanloopt along the way , aangezien ik me niet kan indenken dat het programmeergedeelte ook goed is doorgesproken qua mogelijkheden.