Team nodig

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yannick

yannick

16/08/2009 21:46:00
Quote Anchor link
mod-edit:
Uitroeptekens in een topictitel staan schreeuwerig en zijn verwijderd.

Hallo ik ben yannick en ik ben al een tijdje bezig met een goede MMOCC, ik zelf ben pixel artist maar daar gaat het even niet om ik heb een Scripter(s) nodig voor mijn spel die bereid zijn om te helpen om mijn spel te laten werken.

Heb je mischien intresse of heb je een tip post het even

Alvast bedankt

groeten yannick!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yannick

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 05:00:38

Daniel H

Daniel H

16/08/2009 21:47:00
Quote Anchor link
wat staat er tegenover?

Yannick

yannick

16/08/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Ik maak wat reclame op mn site, mischien een goede rang in het spel zoals Admin of onderbaas?

Yannick

yannick

16/08/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Daniel wat wil je eigelijk geld denk ik?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yannick

Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/08/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Voor niets gaat de zon op ;) De rest kost geld danwel tijd. Normaal zouden mensen wel bereid zijn te helpen, echter is het niet meer lucratief. Het brengt echt niets op. Te veel projecten stranden en ervaring wordt niet echt opgedaan.

Zou jij 40 uur per week aan het werk gaan voor niets? Ik denk het niet ;)

Daniel H

Daniel H

16/08/2009 23:02:00
Quote Anchor link
Juist, deze vergoeding is veel te weinig. Waarom zouden mensen zoveel doen voor "niets". ik denk dat je beter iets kan zeggen van zolang je mee werkt aan de site krijg je een dedi server, of je betaald de mensen gewoon. Zo werkt het in de echte wereld. xD

Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/08/2009 23:10:00
Quote Anchor link
Je moet niet vergeten, het is JOU project. Dat anderen dat niet zien zitten is omdat JIJ het bedacht hebt. Voor velen hier is het schrijven van scripts gewoon hobby/werk, maar allemaal doen ze het 1. voor hun zelf, 2 voor de baas/opdrachtgever of 3. voor hunzelf zodat ze hun opdrachtgevers een extra dienst kunnen aanbieden.

In al die 3 gevallen kom jij niet aan bod. Tenzij je je zelf als opdrachtgever aanbiedt met een opdracht, waar een keurige vergoeding tegenover staat ( met garantie op betaling enz enz.). Zo niet, dan denk ik niet dat je veel reacties gaat krijgen op zo`n advertentie.

Ik bedoel, wat schieten wij op met een "admin" op ons eigen script? Dat kunnen we ook zelf instellen. het is ons werk. Moeten we vervolgens ook nog onze eigen scripts beveiligen tegen ons zelf? En wat betreft reclame, niemand heeft daar echt wat aan. Want je zegt het zelf, het is een mmo. Hoeveel van die MMO spelers zijn op zoek naar reclame van een of andere webdesign studio? Ik gok niet veel.

Reclame is ook fucked up in games. Zou het sowieso weglaten.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.