Tekst based RPG

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »
Michael de Wal

Michael de Wal

14/04/2007 15:54:00
Quote Anchor link
Beste PHPcoders,

Ik zoek iemand met veel inzet en die wil samenwerken om een leuk online spel te maken. Momenteel heb ik hier geen vergoeding voor en je zal dit moeten zien als een leuke en leerzame ervaring.

De persoon die ik zoek moet iniedergeval verstand hebben van PHP, MySql, OOP en werkt volgens de XHTML1.0/1 standaard. En een hoop fantasie en eigen ingeving.

Het basis idee van de site is om online en tekst based monsters te verslaan / missies uit te voeren / spelers te verslaan / met meerdere spelers een team vormen.

Later worden er plaatjes aan toegevoegd en worden de personages zichtbaar. Dit gaat gebeuren met de GD library waar we real time armor en wapens zichtbaar maken op de spelers. (hiervoor zoek ik nog een grafisch artiest)

Als de site zijn betá fase bereikt lanceren we hem voor een bepaalde groep om te testen. Als de site aanslaat maken we er een betaal functie in voor upgrades etc.

Je kan gewoon vanaf thuis werken, maar ik verwacht wel wekelijks een update van wat er gebeurd is (en dat er iets gebeurd ;) ). Je hebt zelf ook inspraak op de verhaallijn of andere atributen.

Als je geïntresseerd bent laat een berichtje achter.

Greets

totalvamp
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael de Wal

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 11:13:04

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

14/04/2007 16:05:00
Quote Anchor link
Ik wens je alvast veel succes met je spel;):p

Michael de Wal

Michael de Wal

14/04/2007 16:10:00
Quote Anchor link
bedankt :) het zal wel gaan lukken aangezien ik het meeste van de ideeën al op papier heb.

het lukt me ook wel alleen, maar het is leuker om samen te werken met iemand. Dan gaat het ook wat sneller ;)

Winston Smith

Winston Smith

14/04/2007 16:11:00
Quote Anchor link
Quote:
De persoon die ik zoek moet iniedergeval verstand hebben van PHP, MySql, OOP en werkt volgens de XHTML1.0/1 standaard.
Voldoe je zelf ook aan die vereisten?

Michael de Wal

Michael de Wal

14/04/2007 16:18:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 14.04.2007 16:11:
Quote:
De persoon die ik zoek moet iniedergeval verstand hebben van PHP, MySql, OOP en werkt volgens de XHTML1.0/1 standaard.
Voldoe je zelf ook aan die vereisten?

Anders zou ik dit ook niet vragen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael de Wal

Winston Smith

Winston Smith

14/04/2007 16:27:00
Quote Anchor link
Quote:
Anders zou ik dit ook niet vragen.
Tsja, je weet het nooit met die text-based RPG's. Veel kinderen (want dat zijn het) deponeren hun - over het algemeen niet erg creatieve - idee op het forum, en vragen vervolgens iemand die het zaakje in elkaar wilt zetten. Ze menen dan zelf niks meer te hoeven doen, zij hebben het idee immers al geopperd.

Zelf ben ik overigens niet geïnteresseerd. Ik ben het met je eens dat het bouwen van zoiets een goede leerervaring kan zijn (niet alleen qua programmeren, maar ook voor het met meerdere personen aan een project werken), maar het concept van "text-based RPG's" is naar mijn idee wel redelijk uitgemolken. Ik wens je nochtans veel succes!

Jens P

Jens P

14/04/2007 17:19:00
Quote Anchor link
Michael schreef op 14.04.2007 15:54:
De persoon die ik zoek moet iniedergeval verstand hebben van PHP, MySql, OOP en werkt volgens de XHTML1.0/1 standaard. En een hoop fantasie en eigen ingeving.

En dat wil jij proberen te strikken zonder vergoeding? Veel succes ermee.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens P

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

14/04/2007 17:36:00
Quote Anchor link
want de meeste mensen die genoeg verstand hebben van de dingen die ze voor jouw nodig hebben, hebben geen leerervaring meer nodig..

Michael de Wal

Michael de Wal

14/04/2007 17:53:00
Quote Anchor link
ik weet zelf ook nog niet alles over OOP en ik werk zelf natuurlijk ook veel mee. Ik vind het ook niet erg om iemand dingen bij te brengen.

Het is geen project om geld te verdienen, maar meer voor de lol.

ik snap dat er al een groot aantal van deze spellen zijn, maar dit is toch wel een uniek concept.

Jeroen bobbeldijk

jeroen bobbeldijk

12/05/2007 15:55:00
Quote Anchor link
ik wil je wel helpen met designen, poppetjes enzo maken... in php ben ik noob, html kan ik wel

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/05/2007 15:58:00
Quote Anchor link
Michael schreef op 14.04.2007 17:53:
ik snap dat er al een groot aantal van deze spellen zijn, maar dit is toch wel een uniek concept.

Vertrouw mij maar, dat is het niet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.