Tekst - HR - IMG

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Zie Foto

Zie Foto

17/07/2014 17:34:50
Quote Anchor link
Ik ben opzoek wat het best/makkelijkst is voor volgend ontwerp
Afbeelding

Dus een tekst, na de tekst een lijn en dan een afbeelding op het einde.
Kan ik dan een klasse maken best (bv: tekstlijn)?
Daarna tekstlijn:after content '-'
En hoe kan ik dan nog een afbeelding op het einde toevoegen

Alvast bedankt
Gewijzigd op 17/07/2014 17:35:17 door Zie Foto

PHP hulp

PHP hulp

19/12/2024 13:41:44

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

17/07/2014 18:24:27

Zie Foto

Zie Foto

18/07/2014 14:28:51
Quote Anchor link
Bedankt Frank, maar het probleem is dat je die lijn een vaste waarde moet geven. Dus als ik het scherm verklein zal de lijn altijd even lang blijven.

Peter  Flos

Peter Flos

18/07/2014 16:30:20
Quote Anchor link
Als je het scherm nu verkleint blijft de lijn evenlang, alleen aan de rechterkant gaat deze verder. Anders moet je in % gaan werken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
#lijn {
  margin:22px 10px;
  width:10%;
}

Bijvoorbeeld.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

18/07/2014 16:40:40
Quote Anchor link
Misschien dan toch met een table?

http://codepen.io/anon/pen/ncmod

Erwin H

Erwin H

18/07/2014 19:23:17
Quote Anchor link
Of, geen mooie oplossing, maar werkt wel: lijn als achtergrond plaatje van een div, met tekst ervoor floatend links, plaatje ervoor floatend rechts. Zowel tekst als plaatje een achtergrond kleur geven zodat de lijn daar verborgen blijft.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.