Tekstkopie van een andere pagina van mijn site
Andy
15/06/2009 20:29:00Hallo iedereen!
Als ik een url in een variabele zet, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld via javascript ofzo de tekst van op die pagina te kopiëren en in een andere variabele te zetten?
Met andere woorden: Dat gebruikers de url van een andere pagina van mijn site invullen in een inputbox en dat er op de eerste pagina, onder de inputbox, de tekst van de gekopieerde pagina wordt weergegeven...
Merci op voorhand!
Als ik een url in een variabele zet, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld via javascript ofzo de tekst van op die pagina te kopiëren en in een andere variabele te zetten?
Met andere woorden: Dat gebruikers de url van een andere pagina van mijn site invullen in een inputbox en dat er op de eerste pagina, onder de inputbox, de tekst van de gekopieerde pagina wordt weergegeven...
Merci op voorhand!
PHP hulp
12/01/2025 06:51:00Hipska BE
15/06/2009 20:38:00kan niet rechtstreeks met JS, want JS heeft om veiligheidsoverwegingen de limitiatie om enkel requests binnen het eigen domein te doen.
Andy
15/06/2009 21:03:00Nee, het is niet van een ander domein kopiëren, enkel de htmltekst van een andere pagina op mijn eigen site... Is dat ook gelimiteerd met JS ?