telefoon... scherm... touchscreen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 17:17:30
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn telefoonabonnement verlengd... met internet! :-)

Aangezien mijn huidige telefoon hard aan vervanging toe is, wil ik een nieuwe kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet al te grote Android telefoon. Ik heb een paar keer in een telefoonwinkel touchscreen uitgeprobeerd, maar ik typte telkens de verkeerde letters.

Nu heb ik deze telefoon op het oog, klein en voorzien van een fysiek toetsenbord:

De Sony Ericsson Xperia Mini Pro.

Een heel leuk toestel, maar het scherm is vrij klein, namelijk 3 inch... 6,5 x 4,3 cm. De resolutie is 320 x 480 pixels.

Nu heb ik ook nog een ander niet al te groot toestel gezien:

De Sony Ericsson Xperia Ray.

Deze telefoon is nog steeds vrij compact, maar het schermpje is iets groter (3,3 inch) en de resolutie is een stukje hoger: 480 x 854 pixels.

Het enige "nadeel" is dat deze telefoon geen fysiek toetsenbord heeft.

Nu is mijn vraag wat jullie mij aanraden. Kan ik het beste gaan voor de Xperia Mini Pro met een kleiner scherm en lagere resolutie, maar MET een toetsenbord? Of adviseren jullie toch om te gaan voor de Xperia Ray met groter scherm en grotere resolutie maar zonder toetsenbord? En hebben jullie in het begin ook moeite gehad met touchscreen? Is het gewoon een kwestie van wennen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, want ik zou echt heel erg balen als ik dadelijk niet fatsoenlijk kan surfen omdat m'n scherm te klein is...

Heel graag jullie advies!

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 02:47:05

Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 17:53:19
Quote Anchor link
mijn ervaring is, je leert snel genoeg met een touchscreen telefoon omgaan (toetsenbord)
Gewijzigd op 20/09/2011 17:53:37 door Vincent Huisman

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2011 17:58:08
Quote Anchor link
Een klein toetsenbordje vind ik hinderlijker, zoals dat ding op die Nokia N97.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 18:05:44
Quote Anchor link
@Vincent: hoe lang duurde dat (ongeveer) bij jou? En typ je nu nog wel eens verkeerd of gaat het altijd goed?

@Aar. Jij geeft dus ook de voorkeur aan touchscreen? Het toetsenbord van de Xperia Mini Pro is denk ik vergelijkbaar met die van de N97. Klik.

Nog meer mensen die mijn vraag kunnen beantwoorden? Moet ik gaan voor kleiner scherm met toetsenbord of iets groter scherm met touchscreen?

Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 22:27:03
Quote Anchor link
wanneer je je woordenboek aanzet, dan wil het al wel binnen een week

Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 23:07:31
Quote Anchor link
Ah oke, ik wil geen woordenboek gebruiken eigenlijk. Die doen nooit wat ik wil. Kun jij zonder woordenboek niet typen dan?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 11:16:31
Quote Anchor link
Als je nooit touchcreen hebt gehad dan mis je m niet . Maar heb je al een keer touchscreen gehad dan wil je altijd touchscreen (in elk geval bij mij) Je leert t snel

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 11:24:27
Quote Anchor link
Ah, oké... da's grappig dat je dat zegt. Jij bent er dus erg positief over. Geldt dat voor touchscreen in het algemeen, of ook voor het typen met touchscreen? Vind jij typen met touchscreen net zo makkelijk (of makkelijker) als met een normaal toetsenbord?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:21:22
Quote Anchor link
ik kan op mijn mobiel niet blind typenhaha . het is welbiets lastigeraar je leert het snel

let er wel op dat je spellingscontrole uit zet
Anders krijg je allemaal rare woorden

Kloon voorbeeldige is deze mooier zin

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:23:05
Quote Anchor link
"Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"

Haha... maar dit was omdat je spellicngcontrole aan had staan? Maar wat had je dan echt getypt?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:25:05
Quote Anchor link
" klein voorbeeldje is deze mooie zin . "

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:28:50
Quote Anchor link
Ah oke, maar je had m dus goed getypt, maar spellingscontrole maakt ervan "Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"??

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.