Template Frontend Custom Product Type
Jop B
10/04/2020 01:37:17Hallo,
Ik heb een product type aangemaakt voor Woocommerce. Alles werkt maar Woocommerce pakt standaard de frontend template van een Simple product.
Op het internet ben ik wat dingen tegen gekomen en heb deze code gecreëerd.
Maar helaas word de template niet geladen. Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een product type aangemaakt voor Woocommerce. Alles werkt maar Woocommerce pakt standaard de frontend template van een Simple product.
Op het internet ben ik wat dingen tegen gekomen en heb deze code gecreëerd.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
if ( ! function_exists( 'woocommerce_exploded_add_to_cart' ) ) {
function woocommerce_exploded_add_to_cart() {
global $product;
wc_get_template(
dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php',
array(
'quantites_required' => false,
)
);
}
}
add_action( 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 30 );
?>
if ( ! function_exists( 'woocommerce_exploded_add_to_cart' ) ) {
function woocommerce_exploded_add_to_cart() {
global $product;
wc_get_template(
dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php',
array(
'quantites_required' => false,
)
);
}
}
add_action( 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 30 );
?>
Maar helaas word de template niet geladen. Wie o wie kan mij helpen?
PHP hulp
23/12/2024 18:12:32- Wordt die functie ingeladen? Gooi er eens een echo in?
- Klopt het pad naar dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php' wel? Echo dit ook eens.
- Klopt het pad naar dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php' wel? Echo dit ook eens.
Jop B
11/04/2020 01:40:14Hi Ariën,
Ik heb het aan de praat gekregen maar is toch niet niet helemaal wat ik zocht.
De {product-type}-add-to-cart daarmee verander je alleen de winkelwagen button even snel gezegd.
Ik zoek eigenlijk een hook filter of iets dergelijks waarmee ik de complete product pagina zelf kan samenstellen bij een bepaalde product type.
Dit product type heb ik zelf aangemaakt d.m.v. een plugin te schrijven. Woocommerce moet dus checken of het product-type matched is dit waar dan moet de eigen template geladen worden is het onwaar dan de standaard template van Woocommerce laden.
Ik heb het aan de praat gekregen maar is toch niet niet helemaal wat ik zocht.
De {product-type}-add-to-cart daarmee verander je alleen de winkelwagen button even snel gezegd.
Ik zoek eigenlijk een hook filter of iets dergelijks waarmee ik de complete product pagina zelf kan samenstellen bij een bepaalde product type.
Dit product type heb ik zelf aangemaakt d.m.v. een plugin te schrijven. Woocommerce moet dus checken of het product-type matched is dit waar dan moet de eigen template geladen worden is het onwaar dan de standaard template van Woocommerce laden.