test based modern warfare rpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem criens

willem criens

30/04/2011 17:41:41
Quote Anchor link
hallo iedereen

ik heb sinds een week geleden me website online gezet(Third cold war)
het is een modern warfare text based rpg spel en nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, eventueel tips en tools geven, wat anders en beter zou kunnen?
ook zijn promotie tips welkom.

website: http://www.thirdcoldwar.com/

alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/04/2011 17:43:42 door Willem criens

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 11:49:32

Jasper DS

Jasper DS

30/04/2011 17:46:45
Quote Anchor link
ik kan het nier goed lezen door de "camouflage" achtergrond en heb binnen de 5 sec weg geklikt -> veel te druk naar mijn mening ik zie de lettertjes dansen
Gewijzigd op 30/04/2011 17:46:55 door Jasper DS

Sander A

Sander A

30/04/2011 17:50:55
Quote Anchor link
Heb even gekeken en ik sluit me aan bij Jasper,

Daarbij broncode: javascript voor doctype? Tables waar ze niet moeten?

En kijk ook nog eens naar je Engels

Mark Tielemans

Mark Tielemans

30/04/2011 17:55:06
Quote Anchor link
Idd miss even je engels laten checken.
Verder miss handig om wat screenshots op je homepage te plaatsen zodat het aantrekkelijk wordt?

Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/04/2011 17:57:43
Quote Anchor link
Valideer eerst je pagina's alvorens het hier te laten reviewen.

promotie tips, voor z'n waardeloos "spelletje"

Willem criens

willem criens

30/04/2011 18:47:01
Quote Anchor link
dank jullie wel voor de tips ik ga er werk van maken

Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/04/2011 19:35:46
Quote Anchor link
ook hallo

01/05/2011 08:45:18
Quote Anchor link
Ik vind de game zelf alleen verschrikkelijk lelijk en het uiterlijk moet beter bij een browser-game.

Willem criens

willem criens

01/05/2011 11:17:15
Quote Anchor link
ja dat klopt ik ben nu vollop bezig met de layout omdat hier heel veel fouten in zaten

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

01/05/2011 11:57:15
Quote Anchor link
- De lay-out is lelijk
- Ik wil mijn eigen wachtwoord kunnen verzinnen
- ik krijg een foutmelding als ik inlog:
Quote:
PHP Notice: Undefined variable: result in E:\thirdcoldwar.com\wwwroot\game.php on line 47

Wesley PHP

Wesley PHP

01/05/2011 16:54:27
Quote Anchor link
Het is irritant dat je met scrollbalken werkt, zorg ervoor dat de layout "uitrekt".
En zoals hierboven is gezegd ik wil mijn eigen layout kunnen verzinnen.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:47:13
Quote Anchor link
de layout is aangepast en de website is nu door W3C gevalideerd is is nu goed, zijn er nog tips?

aan Yearupie: is het geven van een wachtwoord niet veiliger dan zelf één opgeven?

Wesley PHP

Wesley PHP

04/05/2011 21:51:07
Quote Anchor link
@Willem, het is misschien veiliger maar als je een eigen opgegeven wachtwoord codeerd is het ook veilig.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:53:44
Quote Anchor link
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

04/05/2011 22:06:08
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 21:53:44:
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

*kuch*sha1*kuch*

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:07:03
Quote Anchor link
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

Jasper DS

Jasper DS

04/05/2011 22:08:05
Quote Anchor link
neen, sha1 is veiliger

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:11:19
Quote Anchor link
oke dan ga ik dit aanpassen

04/05/2011 22:12:58
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 22:07:03:
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

LoL bullshit? Sha 1 = 160-bit en Md5 = 128-bit... (geloof ik)

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:36:57
Quote Anchor link
het is allemaal aangepast en je kunt nu uw eigen wachtwoord opgeven.
meer tips zijn altijd welkom

wat zou je eventueel op een home page kunnen zetten?
iets van nieuws of kleine plaatjes naar screenshots?

Milo S

Milo S

05/05/2011 11:38:35
Quote Anchor link
Wat dacht je ervan eerst eens alle te gaan designen? Ik wil al niet eens registreren, want de home page ziet niet uit. Maak een leuk design, geef mensen informatie over het spel, en laat ze zien wat je er kunt doen.

Succes!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.