test pagina als jpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Desertme(sander)

desertme(sander)

13/09/2007 15:10:00
Quote Anchor link
geachte mensen,

met name niek die er om vroeg :P

de 2 versie van een van mijn sites

http://testpagina.awardspace.com/voorbeeld.htm

hij word 100% hoog breete blijf zo als ie nu is
kleuren kan ik helaas niks aan doen hebben jullie nog tips en/of iets wat jullie anders zouden doen laat het even weten bv dank

mvg sander

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 03:49:44

Niek Weevers

Niek Weevers

13/09/2007 16:05:00
Quote Anchor link
Hallo. Goed bezig om je design hier neer te zetten om opmerkingen te ontvangen. Ik moet weg, maar geef je even een tip.
Kijk eens hier http://www.designmeltdown.com/ om ideeen op te doen voor een design.
Want er kan heel wat verbeterd worden aan jouw ontwerp.

Desertme(sander)

desertme(sander)

13/09/2007 16:13:00
Quote Anchor link
het probleem is dat het een gratis website is en niet al teveel tijd er in steken kan.
de bedoeling van die site is het informeren over een project in de filipijnen ook komen hier gegevens op te staan met giro nummer enzo dit wil ik in de footer gooien.
ze hebben 6 menu's en "denk denk" umhz "8 à 10" submenutjes in totaal

ik had hem hier ook gepost of misch iemand een beter idee heeft me me knopjes zowel menu en submenu

in iedergeval bedank ik zal in gedachte houden voor als ik de tijd heb voor een andere site die van me ma ga ik groot maken in me vrije tijd dus tijd zat voor ontwerpen

Desertme(sander)

desertme(sander)

14/09/2007 10:10:00
Quote Anchor link
had verder niemand om aan te merken of is het zo erg ;)

Winkie

winkie

14/09/2007 10:16:00
Quote Anchor link
Het is zo erg.

Begin sowieso met die knoppen. Maak daar gewoon tekst van (standaard tekst, geen plaatjes oid), staat net zo mooi.
Verder kan je die tint oranje veranderen naar een minder-irritant-om-naar-te-kijken variant, en het zwart onderin meer naar grijs toe gooien.

En bovenin zou ik de afbeelding volledig neerzetten, evt. met een afloop naar oranje toe oid.

Niek Weevers

Niek Weevers

14/09/2007 10:19:00
Quote Anchor link
Het menu zoals desertme het heeft kan wel tekstueel winkie.

Maar ik ben het met je eens dat de kleur echt iets anders moet.
Kijk eens hier om te spelen bijvoorbeeld http://www.webkleuren.nl/

Maar echt mijn tip is om bij andere websites te kijken voor ideeen. Ik zeg niet dat je je website ook zo groot moet maken enz. Maar kijk voor ideeen voor bijv. je menu-uiterlijk, globale indeling, achtergrond enz
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Robert Deiman

Robert Deiman

14/09/2007 10:21:00
Quote Anchor link
Als het is ter vervanging van de huidige website, probeer je dan een beetje meer aan de stijl/ kleuren te houden die ze nu hanteren.

Desertme(sander)

desertme(sander)

14/09/2007 10:43:00
Quote Anchor link
over die knoppen ben ik het ook heel erg mee eens maar wil geen images gebruiken dus dan blijft er niet heel veel keuze over.
alleen zit ik zelf altijd te klooien met kleuren voor de knoppen.
ik vind die donkere oranje ook niet alles in de knopen maar hebben hier tips voor. of.

vinden jullie dat ik dus qua kleuren dezelfde moet houden als die van de oude site?

#FFFF80 die ipv
#FF9400

die zwarte kleur onder vind ik juist wel toepasselijk want daar word nu snel aandacht opgericht juist doordat ie zo opvalt onder rest komt de tekst die er inkomt goed naar voren.

hier moet namelijk het giro nummer in komen

bedankt voor hup tot nu toe ;P help me nog even verder met de juiste kleuren hehe dank.

Winkie

winkie

14/09/2007 10:52:00
Quote Anchor link
Maak de 'knoppen' gewoon tekst, wit ofzo.

Niek Weevers

Niek Weevers

14/09/2007 10:52:00
Quote Anchor link
Nee die kleur oranje is trouwens best mooie kleur zie ik.
Maar gebruik het anders.
Die balk aan de linkerkant weghalen, zodat je alleen een zwarte footer hebt. Zou ik trouwens gewoon met witte of lichtgrijze tekst werken in de footer.

Menu doe je oranje achtergrond, doe menu bijvoorbeeld horizontaal. Actieve menuitem wit. Boven het menu kun je een mooie foto maken met de titel van de website ernaast oid.

Dit is een simpele opzet (en is ook maar een idee), maar het is jouw website. Dus jij beslist.

ps het moet niet je bedoeling zijn om de footer op te laten vallen. Een footer is eigenlijk meer het afsluitende deel van je website. Als deze informatie belangrijk is kun je deze in de footer neer zetten, omdat het op elke pagina komt. Maar zorg ook dat deze informatie mooi op de homepagina oid wordt weergegeven
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Desertme(sander)

desertme(sander)

14/09/2007 11:09:00
Quote Anchor link
http://testpagina.awardspace.com/

ja dat word het ook :P

maar daar staat het ook voor omdat je de footer altijd ziet hier dit is wat ik tot nu toe heb

nu geen kleur veranderingen alleen knoppen weg en tekst als knop gebruikt ziet er wel goed uit p.s. moet nog een hover overheen komen.

maar dit is ff voorbeeld
Edit:

licht grijs vond ik niet mooi in de footer sorry maar wel getest net
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)

- wes  -

- wes -

14/09/2007 11:15:00
Quote Anchor link
ik zou het helemaal anders doen, dit is enorm oudbollig

Desertme(sander)

desertme(sander)

14/09/2007 11:21:00
Quote Anchor link
hijs niet oud bollig maar zeer basic en dit wat ze willen.

ze willen een site die erg basic is maar overzichtelijker als hun site nu

het enige wat anders zou kunnen is met kleuren en kleine opzet veranderingen;)

maar als ik meer tijd had mogen besteden zou ik er ook wat leuks en moois van kunnen maken maar ja. mag helaas niet
Edit:

kijk als ik tijd heb maak ik meer dit soort dingen

http://www.vangils-orthopedie.nl/test2007/

p.s. ook al oud en nog steeds in test fase maar leuk :P

Winkie

winkie

14/09/2007 11:27:00
Quote Anchor link
Dat is onzin.

Je kunt ook snel iets 'moois' maken! 'Basic' staat niet gelijk aan oudbollig en lelijk en achterhaald.

Desertme(sander)

desertme(sander)

14/09/2007 11:32:00
Quote Anchor link
hehe familie zeker ;)

maar daar hebben jullie zeker ook wel een puntje ja.

maar wil het voor nu nog ff hiermee doen :)

volgende keer zal ik gelijk met me basis ontwerp (stramien) al hierheen komen nog voordat het naar de klant toe gaat.

Edit:

maar wat vind je van de kleuren zo want dat is momenteel even belangrijk.

- wes  -

- wes -

14/09/2007 12:10:00
Quote Anchor link
oranje en zwart kunnen heel goed met elkaar, maar absoluut niet zo

Vincent

Vincent

14/09/2007 14:21:00
Quote Anchor link
lelijk .. je moet wel beter kunnen( in een half uur )dan dit ..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.