testen van personal message system
het staat op een gratis host dus je zal last hebben van reclame die het hele scherm in beslag neemt :(
maar dat duurt in het begin iets van 10 seconden en dan gaat het weg.
Klik hier voor de site
inloggen kan met 2 accounts:
test => testpass
test2 => testpass
er kunnen berichten naar deze 2 accounts worden gestuurd.
Saved Box werkt nog niet, daar werk ik nog aan (dus niet op letten).
in sent box staan alle berichten onder elkaar en niet in "verschillende pagina's" zoals op inbox.
edit:
Als je een bericht uit de inbox verwijderd, wordt deze ook in de sent box van de verstuurde verwijderd. Dit wordt nog aangepast :)
als je op compose klikt krijg je een venster om berichten naar elkaar te sturen.
Ik wil graag jullie mening van de layout van "index.php" en of jullie willen testen of ik kwa beveiliging goed zit :)
Mvg,
Erik
Gewijzigd op 20/02/2006 10:12:00 door Erik Rijk
1.Ik heb nu een berichtje gestuurd vanuit test naar test2, maar nu kan ik niet uitloggen, om te kijken of hij bij test2 is aangekomen??
2.Tevens kan ik niet bij compose, een ledenlijst bekijken, van de leden die pm's willen ontvangen!
3.Je controleer iig wel, of de gebruiker bestaat en of alle velden zijn ingevuld. Plus punt ;)
4. Door (zelf) naar login.php te gaan, kon ik opnieuw inloggen (en herkende die dus niet dat ik al ingelogd ben! Ik ben nu dus ingelogd met test2, maar helaas heb ik geen bericht ontvangen van test ?? "You don't have any messages"
(5. Zet hem op een andere server, die lycos reclam shit, is echt irri ;) :P :P )
iig ga zo door, het begint er al op te lijken! :)
zet je hem uiteindelijk ik ook hier bij php scripts??
Succes
-Chupskie
edit: je hebt ondertussen dat ik mijn bericht aan typen was, ookal je bericht geedit!
Maar als antwoord op je laatste vraag, je layout ziet er simpel, maar wel netjes uit! Duidelijk!
En beveiliging, tjah ik heb nog geen code gezien, maar het ziet er wel redelijk goed uit volgens mij! ;)
Gewijzigd op 20/02/2006 10:21:00 door Davy Jansen
1.
Sorry
edit:
als je ingelogd bent als test en dan opnieuw naar login.php gaat en inlogd als test2, zegt lycos nog steeds dat je bent ingelogd als test "op localhost heb ik erg geen last van"
2.
Klopt, er staat ook in mijn post dat er 2 accounts zijn die berichten kunnen ontvangen :)
3.
Bedankt :)
4.
Dat heeft echt met lycos te maken dat je het bericht niet op de andere account ontvangt. of iemand heeft het verwijderd ;) "zie mijn edit in vorige post".
De check op ingelogd of niet heb ik weggelaten.
5.
Ik weet het, dit is ook enkel om even te testen.
Ik denk dat ik hem wel bij php scripts zet ja :) zodra hij echt goed is.
edit
Code heb je indd nog niet gezien maar misschien zou je de url kunnen checken of de ubb codes e.d.
ubb:
[/ i]
[/b ]
[/u ]
[center ][/center ]
[/color ]
[/url ]
Gewijzigd op 20/02/2006 10:43:00 door Erik Rijk
http://www.wyger.nl, die heeft helemaal geen reclame:D
Gebruik dan :) dacht dat jij een eigen site had erik? waar issie? ik ben gestopt met testen omdat er elke keer zon fijne popin over de knoppies heen knalde :/
ja naar is dat he :P
uhm nee, ik heb nooit een eigen site gehad.
maak altijd alles gewoon op mijn eigen goed werkende localhost :)
ik zie dat je de ubb code's aan het controleren bent
je moet de spaties eruit halen, ik heb het hier zo neergezet omdat de ubb parser van phphulp anders moeilijk gaat doen :)
idd.. kzag het zelf ook al..
hier de goede versie..
http://members.lycos.nl/testpagephp/index.php?folder=sent&PID=18&msg=read
iig ze werken wel volgens mij! :D
6. Je hebt ook geen controle, dat je jezelf berichten kunt sturen, of wil je dat ook juist kunnen??
die controle zou moeten werken:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?