Text Based Mmorpg Game.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:40:53
Quote Anchor link
Beste phphulp.nl ik ben eigelijk opzoek naar een simpele crime source! ( het is zo 2000, maar ik doe het voor me hobby)

Nu ben ik al enige tijd bezig met het zoeken naar een geschikte criminal, ik kom een hoop tegen , krijg ze werkend aleen hebben ze allemaal van die afgetrapte opties zoals power , energie enz enz.. ik zoek eigelijk gewoon een simpele source zonder al deze ongein waar ik met mijn lowskills php aan kan knutselen.

Ps. Ik vraag niet om dingen te doen of te maken, puur aleen of er iemand weet of er zo script is.

Hier is een voorbeeldje van zo simpele mmorpg crime

oi67.tinypic.com/34sqxra.jpg

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 22/11/2017 19:42:15 door Dennis White

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 00:40:43

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 19:55:38
Quote Anchor link
Begin dan maar met een nieuw ontwerp, want als je aan oude sources gaat werken, dan heb je het snel niet meer in de hand. Als je je PHP-skills wilt opvijzelen, dan kan je beter met wat simpeles beginnen. Bijvoorbeeld een gastenboek, forumpje of iets dergelijks.
Een MMORPG is best een uitdaging, want heel vaak zie ik foute technieken gebruikt worden, zoals onnodige cronjobs etc...
Gewijzigd op 22/11/2017 19:57:50 door - Ariën -

Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:59:34
Quote Anchor link
Je bedoelt een compleet nieuwe layout en php opbouw ? Wat ik al aangaf ik ben zwaar lowskilled vandaar dat ik een script zoek inplaats van hem zelf te maken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:01:13
Quote Anchor link
Als je 'zwaar low-skilled' bent, dan is een MMORPG behoorlijk hoog gegrepen.
Dan zou ik toch eens wat simpels aanraden.

Want waarom is je doel een MMORPG?
Gewijzigd op 22/11/2017 20:01:58 door - Ariën -

Dennis White

Dennis White

22/11/2017 20:08:05
Quote Anchor link
Klopt! Maar dan moet je daar wel tijd voor hebben. Ik gaf aan dat het om een hobby gaat, dus de oproep was meer of mensen hier een script weten die simpel is en weinig opties heeft die ik ( dan kan aanpassen en mee kan knutselen. Want een script die er is is voor een noob zoals mij altijd makkelijker om te begrijpen dan compleet opnieuw beginnen.

Toevoeging op 22/11/2017 20:10:15:

Me doel is een mmorpg omdat ik ze zelf altijd geapeeld heb en het intressant vond/vind hoe alles werkt en hoe alles in elkaar gezet is. Heb er verder geen commerciele belangens bij want mmorpg is anno 2017 gewoon dood.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:15:34
Quote Anchor link
De meeste MMORPG zijn gewoon slecht gebouwd, en waarom zou je nog naar een oud script kijken?
Je geeft zelf al aan dat MMORPG al dood is, dus ik geef weinig kans dat je een heel recent script zal vinden.
Daarom is mijn advies om gewoon bij simpele dingen te beginnen, zoals een: rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je.

Als je die dingen beheerst, kan je een MMORPG beginnen, als je dat überhaupt nog wilt.

Aad B

Aad B

22/11/2017 21:46:24
Quote Anchor link
Als je geen zin hebt om simpele dingen te beginnen zoals een rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je en meteen in het diepe wilt springen google dan eens op "download php MMORPG" dan staat er vast wel iets voor je tussen waarmee je je kan vermaken want dat is toch je doel denk ik. En misschien kan je de slecht gebouwde MMORPG een nieuw boost geven en aanpassen aan de nieuwe PHP standards. Er is genoeg info op de interwebs te vinden.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:46:58 door Aad B

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 21:52:26
Quote Anchor link
Maar dan moet je die standaarden wel kennen, en het mooiste is om dit in kleine sub-projectjes uit te zoeken.
Vandaar ook mijn advies om met wat kleins te beginnen. Straks pas je het in het geheel verkeerd toe in je hele MMORPG, en ben je verder van huis.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:53:06 door - Ariën -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.