Text Based RPG Game

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Menno

menno

24/03/2007 10:10:00
Quote Anchor link
Ik en een vriend hebben een Text-Based-RPG Game gemaakt.

De site heeft laatst een hele nieuwe look gekregen en veel dingen vernieuwd.

Nou zou ik graag willen weten of jullie nog toevoegingen weten of opmerkingen wat we beter kunnen doen en wat er misschien niet uit ziet :P

De Link is: http://www.the-novelty.nl/

Veel plezier en ik wacht op reacties :P

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 18:25:04

Jacco Engel

Jacco Engel

24/03/2007 10:13:00
Quote Anchor link
Equipment kunnen vervangen. Dat als je een schild aan hebt en je wilt een andere dragen dat hij dan vervangen word in plaats van een melding dat je al een schild aan hebt

Arwin  vdv

Arwin vdv

24/03/2007 11:16:00
Quote Anchor link
inlogje voor phphulp lijkt mij handig.
Hij ziet er best overzichtelijk uit en ook best mooi.
Is het een foutje of hoort het, die lege regel boven Nieuws:?

edit: het forum past niet helemaal in de layout, niet echt mooi, ik zou het gewoon op een nieuwe pagina zetten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv

ArendJan

ArendJan

24/03/2007 11:18:00
Quote Anchor link
Layout kan stukken beter..... qua layout zou ik het spel zeker niet geen spelen....

Ponzi

Ponzi

24/03/2007 11:26:00
Quote Anchor link
@ Arwin:

Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: test

@ Menno:

Ziet er wel leuk uit. Ik zou enkel proberen de leesbaarheid van het lettertype te vergroten ;-) .

Robert Deiman

Robert Deiman

24/03/2007 11:27:00
Quote Anchor link
@allen

login:test
password:test

@menno
Layout is niet helemaal geweldig, kan veel mooier/ meer rondom het thema van het spel.

Er zitten nog wat fouten in.. IN je testaccount staan een aantal items die niet kunnen worden verkocht bij de winkel, dit klopt niet en zou wel moeten.

Ponzi

Ponzi

24/03/2007 11:29:00
Quote Anchor link
@ Robert: ik was sneller :-p ! Verder merkte ik juist een aantal probleempjes, maar dat kan ook zijn omdat meerdere mensen tegelijk de test-account aan het testen waren :-) .

Bart van der veen

bart van der veen

24/03/2007 11:29:00
Quote Anchor link
ik heb geen nested tables meer gezien sinds de introductie van html 4.01...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.