Text Based RPG Game
menno
24/03/2007 10:10:00Ik en een vriend hebben een Text-Based-RPG Game gemaakt.
De site heeft laatst een hele nieuwe look gekregen en veel dingen vernieuwd.
Nou zou ik graag willen weten of jullie nog toevoegingen weten of opmerkingen wat we beter kunnen doen en wat er misschien niet uit ziet :P
De Link is: http://www.the-novelty.nl/
Veel plezier en ik wacht op reacties :P
De site heeft laatst een hele nieuwe look gekregen en veel dingen vernieuwd.
Nou zou ik graag willen weten of jullie nog toevoegingen weten of opmerkingen wat we beter kunnen doen en wat er misschien niet uit ziet :P
De Link is: http://www.the-novelty.nl/
Veel plezier en ik wacht op reacties :P
PHP hulp
10/01/2025 18:25:04Jacco Engel
24/03/2007 10:13:00Equipment kunnen vervangen. Dat als je een schild aan hebt en je wilt een andere dragen dat hij dan vervangen word in plaats van een melding dat je al een schild aan hebt
Arwin vdv
24/03/2007 11:16:00inlogje voor phphulp lijkt mij handig.
Hij ziet er best overzichtelijk uit en ook best mooi.
Is het een foutje of hoort het, die lege regel boven Nieuws:?
edit: het forum past niet helemaal in de layout, niet echt mooi, ik zou het gewoon op een nieuwe pagina zetten.
Hij ziet er best overzichtelijk uit en ook best mooi.
Is het een foutje of hoort het, die lege regel boven Nieuws:?
edit: het forum past niet helemaal in de layout, niet echt mooi, ik zou het gewoon op een nieuwe pagina zetten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv
ArendJan
24/03/2007 11:18:00Ponzi
24/03/2007 11:26:00@ Arwin:
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: test
@ Menno:
Ziet er wel leuk uit. Ik zou enkel proberen de leesbaarheid van het lettertype te vergroten ;-) .
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: test
@ Menno:
Ziet er wel leuk uit. Ik zou enkel proberen de leesbaarheid van het lettertype te vergroten ;-) .
Robert Deiman
24/03/2007 11:27:00@allen
login:test
password:test
@menno
Layout is niet helemaal geweldig, kan veel mooier/ meer rondom het thema van het spel.
Er zitten nog wat fouten in.. IN je testaccount staan een aantal items die niet kunnen worden verkocht bij de winkel, dit klopt niet en zou wel moeten.
login:test
password:test
@menno
Layout is niet helemaal geweldig, kan veel mooier/ meer rondom het thema van het spel.
Er zitten nog wat fouten in.. IN je testaccount staan een aantal items die niet kunnen worden verkocht bij de winkel, dit klopt niet en zou wel moeten.
Ponzi
24/03/2007 11:29:00@ Robert: ik was sneller :-p ! Verder merkte ik juist een aantal probleempjes, maar dat kan ook zijn omdat meerdere mensen tegelijk de test-account aan het testen waren :-) .