text in .htaccess plaatsen
is het mogenlijk om een php bestand een bepaalde regel in een .htaccess
ik wil deze standaard :
deny from
en daar achter iets wat ik zelf moet invoeren ( verschilt elke keer )
dus dat het uiteindelijk word :
deny from text
deny from textt
deny from texttt
enz.
mvg,ericosman
dus hoe kan ik dat dan doen?
door elke keer je $bericht van een andere inhoud te voorzien. ;)
want dan moet ik het tog ook 100% intype
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door eric osman
Misschien moet je het wat duidelijker uitleggen. (En ook even wat aan je Nederlands doen.)
deny from 89.18.180.142
allow from all
dat staat er al maar als ik text toevoeg moet het onder
order allow,deny komen ;)
Dan zal je hem eerst moeten uitlezen denk ik.
en hoe doe ik dat ? ^o)
maar even voor de duidelijkheid ik wil het volgende :
Een regel text toevoegen ( ingetypt door mij en verschilt elke keer )
maar dit moet er STANDAARD voor deny from
en dan mijn ingetypte text ( in een text box ofzo )
mvg,ericosman
(Let op, niet veilig.)
(Als je dyslexie hebt, moet je juist proberen zo goed mogelijk Nederlands te schrijven. Als je dat doet, dan zal het vanzelf steeds beter gaan. Ik heb ook dyslexie, maar heb er mee leren omgaan.)
file's uitlezen doe je met file_get_contents
Hipska schreef op 13.01.2010 22:43:
Karl heeft ook dyslexie, dus dat is geen geldig excuus!
dyslexie is een handicap geen ziekte ofzo waar je na 2 jaar over heen bent nej je zit er gwn je hele leven aanvast:(
Karl schreef op 13.01.2010 22:43:
(Als je dyslexie hebt, moet je juist proberen zo goed mogelijk Nederlands te schrijven. Als je dat doet, dan zal het vanzelf steeds beter gaan. Ik heb ook dyslexie, maar heb er mee leren omgaan.)
ja maar je hebt ook nog van die mensen die het mischien erger hebben als u zelf.. warschijnlijk heeft 1/10 deel van PHPhulp dyslexie (waaronder ik zelf) en ik vind dat er nogal "lullig" om word gedaan.. als je autistisch bent dan gaan we toch ook niet allemaal zeggen: ja daar moet je maar mee leren omgaan... zullen ze vast leuk vinden..
/- on-topic -\
kan je mischien iets meer code om de fout heen laten zien?? zodat we kunnen kijke wat er mischien mis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Php
En denk eens aan een form. Haal de laatste regel dan weg, maak een nieuwe deny, en voeg de laatste regel weer toe. Op deze manier heb je wat jij wilt. En als je dit niet kan, snap ik niet waar jij een .htaccess voor nodig hebt.
Iedereen kan omgaan met dyslexie,
Je zal wat meer moeite hebben om teksten goed te schrijven,
Je doet er misschien iets langer over.
Maar dyselexie != lui.
Zo kan jij mij niet wijs maken dat je echt denkt dat je "keer" als "x" schrijft.
En dan nog een leuke vraag,
Waarom kan je, als je commentaar krijgt op je schrijfwijze, en je gaat uitleggen dat je dyslexie hebt, opeens perfect ABN.
En gebruik je Firefox?
dankjewel nico voor het ondersteunen van mijn mening :P
sorry hoor maar ik ben nu net zo ver als ik in het begin was :$
want dat maakt niet uit :)
( en hij moet schrijven na regel 1 ;)
mvg,ericosman
Wil je nou serieus dynamische .htaccess gebruiken? Wat een onzin, regel dat gewoon via bijvoorbeeld PHP in combinatie met een database. Onderhoudbaarheid is ook wel fijn namelijk.
ja maar dan duurt het denk ik nog langer voor dat ik klaar ben :O