thema.html?thema=steden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niek Ha

Niek Ha

07/05/2007 14:20:00
Quote Anchor link
Hey!
Voor school moeten we een site maken. Maar er mag alleen html gebruikt worden. Het gaat over een reisbureau en dus zat ik zo eens een beetje te surfen naar andere reisbureau site's. Nu kwam ik op www.oadreizen.nl en daar stond op een gegeven moment (nadat ik op een link klikte) thema.html?thema=steden in het adres balk. Dit kan zijn door parsen of mod rewrite maar zijn er nog andere manieren om "thema=steden" in je pagina te krijgen?

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 10:46:44

- wes  -

- wes -

07/05/2007 14:21:00
Quote Anchor link
?var=waarde zijn get values, niet met html af te vangen

Niek Ha

Niek Ha

07/05/2007 14:24:00
Quote Anchor link
indd dat dacht ik ook. maar waarom zouden ze het dan rewriten of parsen?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

07/05/2007 14:31:00
Quote Anchor link
Je kan gewoon instellen dat html net zoals php geparsed word. Het is niks meer dan een extensie.

Robert Deiman

Robert Deiman

07/05/2007 15:15:00
Quote Anchor link
Met JavaScript is het wel mogelijk, maar let op, ook dit is GEEN HTML, je zal dus echt handmatig pagina voor pagina moeten inkloppen, als je tenminste nette code wil krijgen.

Trouwens iemand al Dreamweaver CS3 getest, schijnt dat je daarmee wel nette code krijgt.

Iltar van der berg

iltar van der berg

07/05/2007 15:26:00
Quote Anchor link
ik heb em wel, maar moet de crack er nog overheen zetten, hij schijnt erg mooi te zijn

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.