Thomas' blog v2.0
Hier ben ik weer met een vraagje over mijn website :-) !
Omdat de oude versie niet echt meer 'dat' was, ben ik opnieuw begonnen op mijn eigenste 'blog-platformpje', OpenTrivia ;-p .
De vraag is nu wat jullie er van vinden. Is het duidelijk leesbaar, goed kleurgebruik, ... (you know the drill).
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-) ? Anders maak ik hem wat kleiner.
Link: www.thomasponet.be
Dank bij voorbaat,
Ponzi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo
robert schreef op 18.11.2006 20:14:
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo
Die reactie snap ik niet helemaal, de vraag is gewoon of zijn blog, OpenTrivia, hoe het er uit ziet.
Ik vind het wel mooi, mooi kleur gebruik.
Ik zou alleen
Gegroet, vreemdeling. [Log out]
veranderen naar
Gegroet, vreemdeling. [Log in]
en als ze ingelogd zijn log out
Voor de rest puik werk, mooi snel en valid :)
- duidelijke teksten en mooi lettertype
- "Gegroet, vreemdeling. [Log out]" ben ik al ingelogd?
- AdSense valt niet uit de toon met je layout
- Zonder javascript zie ik staan "Gegroet, . [Log out]", niet echt een fout.
Wel goed dat ik nog kan navigeren door je blog/site.
@ Raymond: Danjewel :-). (Ik snap Roberts opmerking trouwens ook niet)
@ RedCrew: Dankje. Je hebt inderdaad een schoonheidsfoutje ontdekt. Je wordt automatisch ingelogd als je een bericht post. Je naam wordt dan opgeslaan in een cookie. Daarmee staat er log out, maar dat is gemakkelijk aan te passen ;-) .
@ Martijn: Same as above en voor de rest bedankt.
Quote:
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-)
Welke adsense reclame?
Hoor ik daar een lichtelijke sarcastische ondertoon of heb je hem echt niet gevonden aan de rechterkant :-) ?
ik zie ook geen reclame op de site van jou hoor
mooi, zeer mooi verder.
Edit:
Not Found
The requested URL /Working_with_Themes was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
The requested URL /Working_with_Themes was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
www.opentrivia.org te 'checken', maar wel www.thomasponet.be ;-) !
@ Eris & Devon: zie dus www.thomasponet.be
@ Jonathan: Bedankt, ook al denk ik dat je het op OpenTrivia hebt :-) .
Oei... eventjes een euvel uit de wereld helpen. Het is niet de bedoeling @ Eris & Devon: zie dus www.thomasponet.be
@ Jonathan: Bedankt, ook al denk ik dat je het op OpenTrivia hebt :-) .
En misschien een idee om na het klikken op een smiley voor de <textarea> deze <textarea> een focus() te geven.
Dat randje van het frame kan ik niet veel aan doen. Mijn blog staat op het OpenTrivia-domein, maar gelinkt met een gratis .be, deze voegen een soort frame toe, heel vreemd :-( . Maar ik ga binnenkort (morgen ofzo) overschakelen naar een betaald domein.
Bedankt Boris !
die codes op de home zijn niet te lezen doordat het zo smal is :S
@ Jonathan: Problem solved now :-p ! Nee, je kan ze tegoei lezen als je naar 'blog' gaat :-) .
Verder is het erg mooi, maar ook ik zie geen adsense reclame..
(Dat kan toch niet aan Adblock Plus liggen.. Nee, toch?)
Het frame is inderdaad vreemd, maar ik ga niet klagen met een gratis domeinnaam. Morgen zou het trouwens opgelost moeten zijn, dan schakel ik over naar m'n nieuwe host ;-) .
Verder nog voor de 'grapjas' die mailtjes heeft gestuurd met als afzender '[email protected]' en '[email protected]', het werk ;-) !
Commentaar is altijd welkom. De poll heb ik gemaakt met cookies en IP, ben niet zeker trouwens of dit de beste manier is?
Link: www.thomasponet.be
En de poll moet ook kunnen zonder complete reload (Ajax?)
Vind de kleurtjes wel cool en google ads is netjes aan de zijkant (geen ads altijd beter, maar kan me er niet aan storen).
En detailtje, de 'knoppen' van je menu (waarom geen <li>??) lopen niet helemaal tot onder en bovenkant van de balk... Misschien de bedoeling, maar vind het jammer. Knoppen precies zo hoog als de hele balk is netter denk ik.
Je site is trouwens sowieso geen valid XHTML. Zelfs Tidy HTML zegt van niet en die is al soft...
line 74 column 184 - Warning: unescaped & which should be written as &
line 22 column 114 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 22 column 393 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 49 column 103 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
0 errors / 4 warnings
Ziet er wel gaaf uit (heb firefox 1 trouwens)