Thomas' blog v2.0

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ponzi

Ponzi

18/11/2006 19:49:00
Quote Anchor link
Hallo !

Hier ben ik weer met een vraagje over mijn website :-) !
Omdat de oude versie niet echt meer 'dat' was, ben ik opnieuw begonnen op mijn eigenste 'blog-platformpje', OpenTrivia ;-p .
De vraag is nu wat jullie er van vinden. Is het duidelijk leesbaar, goed kleurgebruik, ... (you know the drill).
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-) ? Anders maak ik hem wat kleiner.

Link: www.thomasponet.be

Dank bij voorbaat,
Ponzi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 07:54:25

Arjan

arjan

18/11/2006 20:14:00
Quote Anchor link
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo

Raymond ---

Raymond ---

18/11/2006 20:24:00
Quote Anchor link
robert schreef op 18.11.2006 20:14:
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo

Die reactie snap ik niet helemaal, de vraag is gewoon of zijn blog, OpenTrivia, hoe het er uit ziet.

Ik vind het wel mooi, mooi kleur gebruik.

Red Crew

Red Crew

18/11/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Nice mooier als de vorige versie.

Ik zou alleen
Gegroet, vreemdeling. [Log out]
veranderen naar
Gegroet, vreemdeling. [Log in]
en als ze ingelogd zijn log out

Voor de rest puik werk, mooi snel en valid :)

Martijn B

Martijn B

18/11/2006 20:29:00
Quote Anchor link
- Mooie rustige kleuren
- duidelijke teksten en mooi lettertype
- "Gegroet, vreemdeling. [Log out]" ben ik al ingelogd?
- AdSense valt niet uit de toon met je layout
- Zonder javascript zie ik staan "Gegroet, . [Log out]", niet echt een fout.
Wel goed dat ik nog kan navigeren door je blog/site.

Ponzi

Ponzi

18/11/2006 20:39:00
Quote Anchor link
@ Robert: Qué?
@ Raymond: Danjewel :-). (Ik snap Roberts opmerking trouwens ook niet)
@ RedCrew: Dankje. Je hebt inderdaad een schoonheidsfoutje ontdekt. Je wordt automatisch ingelogd als je een bericht post. Je naam wordt dan opgeslaan in een cookie. Daarmee staat er log out, maar dat is gemakkelijk aan te passen ;-) .
@ Martijn: Same as above en voor de rest bedankt.

Ponzi

Ponzi

19/11/2006 11:22:00
Quote Anchor link
Zojuist nog een klein, leuk 'speeltje' toegevoegd. Je kan nu ook zelf de kleur van de layout kiezen, ttz groen of blauw ;-) .

Edit:
Rechtsboven staan de knopjes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi

Eris -

Eris -

19/11/2006 11:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-)

Welke adsense reclame?

Ponzi

Ponzi

19/11/2006 11:26:00
Quote Anchor link
Hoor ik daar een lichtelijke sarcastische ondertoon of heb je hem echt niet gevonden aan de rechterkant :-) ?

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

19/11/2006 13:06:00
Quote Anchor link
ik zie ook geen reclame op de site van jou hoor

- -

- -

19/11/2006 13:08:00
Quote Anchor link
ikzelf heb in mn router die google-shit gebanned, dus ik heb geen reclame :D
mooi, zeer mooi verder.
Edit:
Not Found
The requested URL /Working_with_Themes was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Ponzi

Ponzi

19/11/2006 13:21:00
Quote Anchor link
Oei... eventjes een euvel uit de wereld helpen. Het is niet de bedoeling www.opentrivia.org te 'checken', maar wel www.thomasponet.be ;-) !

@ Eris & Devon: zie dus www.thomasponet.be

@ Jonathan: Bedankt, ook al denk ik dat je het op OpenTrivia hebt :-) .

K i p

K i p

19/11/2006 14:28:00
Quote Anchor link
Pagina blijft bij mij best lang laden. Van 14:15:58 tot 14:17:00. En ik zie onderaan zo'n randje van een frame :-(

En misschien een idee om na het klikken op een smiley voor de <textarea> deze <textarea> een focus() te geven.

Ponzi

Ponzi

19/11/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Serieus? Zo lang? Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ook nog nooit klachten van gehad :-s ?

Dat randje van het frame kan ik niet veel aan doen. Mijn blog staat op het OpenTrivia-domein, maar gelinkt met een gratis .be, deze voegen een soort frame toe, heel vreemd :-( . Maar ik ga binnenkort (morgen ofzo) overschakelen naar een betaald domein.

Bedankt Boris !

Ponzi

Ponzi

20/11/2006 19:54:00
Quote Anchor link
Zojuist het foto-album toegevoegd ^^ . Het werkt in IE, Firefox en Opera. Is er misschien een Safari-gebruiker die het scriptje eens onder de loep zou willen nemen :-) ?

www.thomasponet.be en vervolgens doorklikken naar Foto's ;-) !

- -

- -

20/11/2006 20:04:00
Quote Anchor link
die codes op de home zijn niet te lezen doordat het zo smal is :S

Ponzi

Ponzi

20/11/2006 20:06:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: Problem solved now :-p ! Nee, je kan ze tegoei lezen als je naar 'blog' gaat :-) .

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

20/11/2006 22:41:00
Quote Anchor link
Vreemd framepje, laat me raden, erin gezet door je host?

Verder is het erg mooi, maar ook ik zie geen adsense reclame..

(Dat kan toch niet aan Adblock Plus liggen.. Nee, toch?)

Ponzi

Ponzi

21/11/2006 07:40:00
Quote Anchor link
Geen idee eigenlijk, maar het is best mogelijk.
Het frame is inderdaad vreemd, maar ik ga niet klagen met een gratis domeinnaam. Morgen zou het trouwens opgelost moeten zijn, dan schakel ik over naar m'n nieuwe host ;-) .

Verder nog voor de 'grapjas' die mailtjes heeft gestuurd met als afzender '[email protected]' en '[email protected]', het werk ;-) !

Ponzi

Ponzi

06/12/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Huphup :-) . Weer een paar aanpassingen gedaan: poll, PHP-hoekje, ...

Commentaar is altijd welkom. De poll heb ik gemaakt met cookies en IP, ben niet zeker trouwens of dit de beste manier is?

Link: www.thomasponet.be

Rudie dirkx

rudie dirkx

06/12/2006 13:48:00
Quote Anchor link
Je hoeft niet heel je pagina te herladen als je de kleur van je site verandert. Je kan gewoon een <link /> disablen of enablen (dus een ander stylesheet activeren) zonder te herladen...
En de poll moet ook kunnen zonder complete reload (Ajax?)

Vind de kleurtjes wel cool en google ads is netjes aan de zijkant (geen ads altijd beter, maar kan me er niet aan storen).

En detailtje, de 'knoppen' van je menu (waarom geen <li>??) lopen niet helemaal tot onder en bovenkant van de balk... Misschien de bedoeling, maar vind het jammer. Knoppen precies zo hoog als de hele balk is netter denk ik.

Je site is trouwens sowieso geen valid XHTML. Zelfs Tidy HTML zegt van niet en die is al soft...

line 74 column 184 - Warning: unescaped & which should be written as &amp;
line 22 column 114 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 22 column 393 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 49 column 103 - Warning: <a> escaping malformed URI reference

0 errors / 4 warnings

Ziet er wel gaaf uit (heb firefox 1 trouwens)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.