thuis is site anders dan op internet?
Is dit een Apache/ hosting instelling?
Grtx,
geen van beide, maar slecht in elkaar gestoken html en css
Gaat het altijd fout? Welke browser? En op andere pc's?
Wat is de code/voorbeeld?
Obelix en Idefix op 17/07/2011 18:22:09:
Altijd 'leuk' zulke vragen met zeer beperkte informatie en geen relevante (!) code.
Ja code kan inderdaad uitleg geven. Al heb ik een vermoedde dat dit met W3C validatie te maken heeft en dan is er geen code nodig, maar moet deze even verbeterd worden. Zie:
http://validator.w3.org/
Noppes Homeland op 17/07/2011 18:01:04:
geen van beide, maar slecht in elkaar gestoken html en css
Daar ga ik zelf ook van uit, toch vind ik het vreemd dat dezelfde "code" op de server van m'n hosting er anders mee om gaat dan xampp?
Deze laatste geeft e.e.a wel goed weer zoals bedoeld vandaar de verwarring,
De rest van de familie ziet de site op internet ook gewoon zoals ik het thuis op xampp zie, goed dus! ;-)
wc3 geeft 32 sullige foutjes, ik denk dat het iets met de doctype keuze van doen is, zoeken we op,
Bedankt iedereen voor het meedenken,
grtx,
Ik vermoed dat je wat css, of images vergeten bent te uploaden?
Rinus o op 19/07/2011 21:35:03:
De rest van de familie ziet de site op internet ook gewoon zoals ik het thuis op xampp zie, goed dus! ;-)
Als jij de enige bent die de site 'live' niet goed ziet en de rest van de familie de site wel goed ziet, betekent dus dat de code niet noodzakelijkerwijs de boosdoener is, maar een instelling van je browser. Met welke browser(s) kijk jij en je familie? Is die helemaal up-to-date? Zelfde (beveiligings)instellingen?
Overigens vind ik je opmerking 'sullige' niet zo handig.
Rinus o op 19/07/2011 21:35:03:
wc3 geeft 32 sullige foutjes, ik denk dat het iets met de doctype keuze van doen is, zoeken we op,
(32) Fouten zijn (32) fouten en doorgaans op te lossen.
Gewijzigd op 20/07/2011 08:12:51 door Obelix Idefix