Ticketsysteem/Helpdesk systeem gezocht
Teun Hesseling
24/05/2013 08:56:37Goedemorgen allen,
Binnen het bedrijf waar ik momenteel werk moet een ticketsysteem/helpdesk opgezet worden. Nu zitten hier een aantal eisen aan zoals:
- Gebruik local windows username als inlog
- Er moet een desktop app bij
- En een uitgebreide webapp, die het zelfde kan als de desktop app
Nu heb ik zelf natuurlijk al wel zitten googlen.
En dan komen de grootste natuurlijk wel naar boven zoals:
Servicdesk
Topdesk
Kayako
Maar die voldoen eigenlijk maar aan 1 of 2 bovengenoemde punten.
Als iemand toevallig een systeem weet die wel aan alle 3 voldoen zou dat heel fijn zijn.
Met vriendelijk groet,
Teun Hesseling
P.S. Een eigen maken is geen optie daarvoor is er te weinig tijd.
Binnen het bedrijf waar ik momenteel werk moet een ticketsysteem/helpdesk opgezet worden. Nu zitten hier een aantal eisen aan zoals:
- Gebruik local windows username als inlog
- Er moet een desktop app bij
- En een uitgebreide webapp, die het zelfde kan als de desktop app
Nu heb ik zelf natuurlijk al wel zitten googlen.
En dan komen de grootste natuurlijk wel naar boven zoals:
Servicdesk
Topdesk
Kayako
Maar die voldoen eigenlijk maar aan 1 of 2 bovengenoemde punten.
Als iemand toevallig een systeem weet die wel aan alle 3 voldoen zou dat heel fijn zijn.
Met vriendelijk groet,
Teun Hesseling
P.S. Een eigen maken is geen optie daarvoor is er te weinig tijd.
PHP hulp
25/12/2024 02:43:11Marvin H
24/05/2013 09:17:28Teun Hesseling
24/05/2013 10:40:02Dankje , ik heb contact gezocht met hun, et is nog afwachten voor antwoord.
Maar wat ik nog vergeten was als eis.
Dat de lokale gebruikersnaam/windows login meegeven moet worden zodra het contact formulier ingevuld wordt.
Maar wat ik nog vergeten was als eis.
Dat de lokale gebruikersnaam/windows login meegeven moet worden zodra het contact formulier ingevuld wordt.