Tijd om freelance te schrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marin

Marin

12/11/2006 17:33:00
Quote Anchor link
Beste bezoeker,

Mijn naam is Marina de Haan en in ik bied mezelf aan als tekstschrijver voor diverse soorten websites. Ik heb veel schrijfervaring voor websites (Theaterambassadeurs.nl, DVD-Club.nl, CJP.nl), maar ook voor een regionaal dagblad doe ik de nodige ervaring op.

Voor u kan ik nieuwsberichten verzorgen, maar ook content voor onder meer een persoonlijke site/homepage. Wat u wilt, schrijf ik beeldend op voor 1 cent per woord of minder.

Voor meer informatie kunt u mijn portfolio bekijken op www.marinadehaan.nl. Of kunt u reageren via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Marina de Haan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marin

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 23:47:43

Marin

Marin

12/11/2006 17:40:00
Quote Anchor link
Mag je hier als freelancer je diensten aanbieden of niet? Ik merk het vast gauw genoeg..

Kalle P

Kalle P

12/11/2006 17:43:00
Quote Anchor link
Het mag, maar ik denk niet dat je veel response gaat krijgen.

Succes.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

12/11/2006 18:22:00
Quote Anchor link
Kalle schreef op 12.11.2006 17:43:

Succes.

mocht toch niet? anders kan ik mijzelf ook wel aan gaan bieden.. en dan vervolgens de rest ook en dan staat t gelijk helemaal vol met 10000 php'ers hier...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/11/2006 18:46:00
Quote Anchor link
Hoi Marina,

ik heb even op je site gekeken en het ziet er goed uit. Ik heb nog wel een tip voor je: maak je teksten scanbaar door korte, beschrijvende alineakoppen toe te voegen. Eén van de belangrijkste regels voor tekst op het internet is namelijk dat hij scanbaar moet zijn. Je zou ook de belangrijkste woorden in alinea's vet kunnen maken om ze beter uit te laten komen.

Zie ook deze casestudy van Jacob Nielsen, usabilityguru.

PHP Newbie

PHP Newbie

12/11/2006 19:17:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 12.11.2006 18:22:
Kalle schreef op 12.11.2006 17:43:

Succes.

mocht toch niet? anders kan ik mijzelf ook wel aan gaan bieden.. en dan vervolgens de rest ook en dan staat t gelijk helemaal vol met 10000 php'ers hier...

Mevrouw wil geen stukken php schrijven maar nieuwsberichten.

Marin

Marin

12/11/2006 20:18:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.11.2006 18:46:
Hoi Marina,

ik heb even op je site gekeken en het ziet er goed uit. Ik heb nog wel een tip voor je: maak je teksten scanbaar door korte, beschrijvende alineakoppen toe te voegen. Eén van de belangrijkste regels voor tekst op het internet is namelijk dat hij scanbaar moet zijn. Je zou ook de belangrijkste woorden in alinea's vet kunnen maken om ze beter uit te laten komen.

Zie ook deze casestudy van Jacob Nielsen, usabilityguru.

Beste Jan,

Bedankt voor je reactie en tip! Het is een goeie, dus ik ga er zeker gebruik van maken.

Groet, Marina

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/11/2006 20:20:00
Quote Anchor link
Oké, en succes met schrijven!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.