Tijd om het niveau wat op te krikken?
Ik vind dat je zo het niet moet voorkouwen, maar op weg moet helpen. Tenzij je het zelf ook niet volledig beheerst. Maar bv headers die al zijn verzonden snap ik wel dat tot irratatie lijdt en dat er voor dat men zo'n vraag stelt er wel een lijstje staat met error of iniedergeval met veel voorkomende vragen(incl. de errors)
Kalle:
Dat je leraar bent.
Ja, dat genoegen is geheel aan jouw kant
@Jan: Het is ook zeker niet zo dat ik dan mijn deuren dichtgooi, maar het moet dan wel even 'bezinken' om het maar zo te zeggen. Ik maak wel onderscheid tussen actieve en minder/niet actieve mensen. Ook kijk ik regelmatig bij nieuwelingen even in het profiel. Soms staat daar de geboortedatum bij, waardoor ik toch vaak weer wat meer 'geduld' krijg en dan soms juist een beetje extra uitleg geef.
Jan:
Ja, dat genoegen is geheel aan jouw kant
Er zijn velen die er al dankbaar gebruik van hebben gemaakt, maar ik niet. Ooit wel -_-
SanThe:
Soms staat daar de geboortedatum bij, waardoor ik toch vaak weer wat meer 'geduld' krijg en dan soms juist een beetje extra uitleg geef.
Omdat ze nog 'jong' zijn?
Quote:
Dat je leraar bent.
Dat op zich zegt niks.
Je hebt leraren en leraren.
Ik ben geen leraar, maar ik zou, als het over bepaalde kennis gaat, echt niet onderdoen vergeleken bij een 'echte' leraar.
SanThe:
Dat op zich zegt niks.
Ik ben geen leraar, maar ik zou, als het over bepaalde kennis gaat, echt niet onderdoen vergeleken bij een 'echte' leraar.
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde de manier waarop hij ze benaderd, het opneemt.... Het heeft zo zijn charme.
Kalle:
Omdat ze nog 'jong' zijn?
Ja, er lopen hier 'kids' rond van 12/13/14 jaar. En ik denk dat voor hen een gewoon goed geformuleerde vraag stellen nog behoorlijk moeilijk kan zijn. Laat staan een vraag over iets waar ze eigenlijk nog totaal geen verstand van hebben, maar wat ze blijkbaar wel interessant vinden.
Kalle:
ik bedoelde de manier waarop hij ze benaderd, het opneemt.... Het heeft zo zijn charme.
Dat ben ik wel met je eens.
het is wel zo dat als je zo op een vriendelijke manier benaderd ze zullen terug komen en als ze na een tijd veel kennis hebben vergaard, dat zij dan ook komen hulp bieden....
Ik ken er wel een paar, maar ik wil geen namen noemen. En ik vind dat echt geweldig.
Ja ik zit hier niet zolang om dat weten.