Tijd voor een meeting?
Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.
Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...
Meedoen?
Schrijf je hier in:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pyuquc791ernl
Alleen dan doe je definitief mee met de meeting.
Gewijzigd op 17/01/2012 18:45:20 door - Ariën -
Ik denk dat het lastig te plannen is... maar wellicht iets voor in de zomer als het zonnetje lekker schijnt. Who knows... maar dan moeten we eigenlijk tegen die tijd ook wel wat vrouwelijke leden hebben :)
Ozzie PHP op 16/01/2012 13:29:53:
Ik denk dat het lastig te plannen is... maar wellicht iets voor in de zomer als het zonnetje lekker schijnt. Who knows... maar dan moeten we eigenlijk tegen die tijd ook wel wat vrouwelijke leden hebben :)
Plannen is geen probleem, als er bekend is wie er animo voor heeft, dan kan ik wel een meetingplanner aanmaken waarop iedereen een datum kan kiezen wanneer hij zij kan komen.
En over de vrouwelijke leden, ik geloof niet dat die hier in de harde kern zitten, maar goed, een vriendin(g) mag iedereen dan wel meenemen.
Gewijzigd op 16/01/2012 13:34:14 door - Ariën -
Ik ben momenteel single... dus vandaar mijn opmerking ;)
Er zijn er een paar, maar de enige van hier die ik "ken" is niet meer zo actief.. Hier overigens interesse; datum + locatie maakt me niet uit zolang ik het maar van te voren weet. Heb een auto, dus mij maakt 't niet uit!
Misschien maar eens tijd om mijn rijbewijs te halen dan :)
ik schreef ooit een keertje dit op het forum
Quote:
Beste community van PHP Hulp,
in het praat topic is het organiseren van een community meeting meermaals ter spraken gekomen. Ik wil mij graag inzetten om dit project te doen slagen. Dit kan ik natuurlijk niet alleen. Daarom wil ik de mensen van deze community die tijd en engagement hebben vragen of ze willen helpen met dit project. Maar belangrijker is nog wat wil de community? Hoe staan jullie tegenover deze meeting? En wat stellen jullie zich hierbij voor?
De community meeting kan bijvoorbeeld een PHP meeting worden waarbij een gastspreker (al dan niet van PHP hulp) die uitleg komt geven over PHP of over de laatste webdesign trends. Maar de meeting kan ook een leuke boel worden waar we samen als community elkaar beter leren kennen en zo persoonlijke of zakelijke contacten kunnen maken.
Belangrijke vragen voor deze meeting zijn natuurlijk hoeveel mensen zijn bereid zich in te zetten om dit te organiseren en hoeveel mensen hebben zin om te komen indien mogelijk? De bedoeling van dit topic is dus achterhalen of dit praktisch mogelijk is.
Indien u interesse hebt om u mee in te zetten voor dit project mag u contact opnemen via een pm.
In dit topic kan u laten weten hoe u tegenover dit idee staat en eventueel voorstellen doen. Berichten zoals "dit lukt toch niet" zijn niet nodig.
Alvast bedankt voor het lezen!
in het praat topic is het organiseren van een community meeting meermaals ter spraken gekomen. Ik wil mij graag inzetten om dit project te doen slagen. Dit kan ik natuurlijk niet alleen. Daarom wil ik de mensen van deze community die tijd en engagement hebben vragen of ze willen helpen met dit project. Maar belangrijker is nog wat wil de community? Hoe staan jullie tegenover deze meeting? En wat stellen jullie zich hierbij voor?
De community meeting kan bijvoorbeeld een PHP meeting worden waarbij een gastspreker (al dan niet van PHP hulp) die uitleg komt geven over PHP of over de laatste webdesign trends. Maar de meeting kan ook een leuke boel worden waar we samen als community elkaar beter leren kennen en zo persoonlijke of zakelijke contacten kunnen maken.
Belangrijke vragen voor deze meeting zijn natuurlijk hoeveel mensen zijn bereid zich in te zetten om dit te organiseren en hoeveel mensen hebben zin om te komen indien mogelijk? De bedoeling van dit topic is dus achterhalen of dit praktisch mogelijk is.
Indien u interesse hebt om u mee in te zetten voor dit project mag u contact opnemen via een pm.
In dit topic kan u laten weten hoe u tegenover dit idee staat en eventueel voorstellen doen. Berichten zoals "dit lukt toch niet" zijn niet nodig.
Alvast bedankt voor het lezen!
Helaas is er niets van gekomen :p
Gewijzigd op 16/01/2012 17:20:00 door Jasper DS
Toevoeging:
Voorkeursdagen:
- Vrijdagavond
- Zaterdag overdag
Gewijzigd op 16/01/2012 17:28:19 door Niels K
Als we een plek in Utrecht kiezen, lekker centraal voor iedereen uit het hele land hoogstens 2 uur reizen met het OV. Met de auto max. 2,5 uur.
En voor mensen uit België? :s
@jasper
Onderdak regelen? Je kan ansich wel met mij meerijden.
Gewijzigd op 16/01/2012 17:32:27 door Niels K
Jasper, met de trein kun je vanuit Antwerpen naar Breda, daar vandaan naar Utrecht. Is al met al een kleine 2, 2.5 uur!
Oke dat valt nog mee.. Ik zal wel iets regelen als het zo ver is. ;)
En dan op een vrijdag of een zaterdag vanaf een uur of 16:00?
Is dat wat?
Gewijzigd op 16/01/2012 18:03:34 door - Ariën -
of zijn er hier veel mensen die in of in de buurt van België ?
Ik woon in Antwerpen.
Maar ik bedoelde met de vragen te kijken in welke regio's de meesten mensen wonen...
Zodat er eventueel gekeken kan worden in welke omgeving het het beste uitkomt...
(mocht er genoeg animo voor zijn)
Poll: Uit welke provincie kom je?
Groningen
Friesland(Fryslân)
Drenthe
Overijssel
Flevoland
Gelderland
Utrecht
Noord-Holland
Zuid-Holland
Zeeland
Noord-Brabant
Limburg
Belgie (Vlaanderen)
Belgie (Wallonië)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Gewijzigd op 16/01/2012 18:22:25 door - Ariën -
Alphen aan den Rijn :P XD
Marco PHPJunkie op 16/01/2012 18:25:54:
Alphen aan den Rijn :P XD
Ook centraal.... :P Niet helemaal, maar het zou kunnen :-)
Maar als er meer mensen op de poll stemmen kunnen kijken wat het beste uitkomt.